Summer又到!
 
每年一到呢個天氣,油脂分泌就好旺盛!
 
黑頭粉刺一齊嚟探我! 毛孔又粗大又污糟,
 
由其是鼻旁邊嗰啲位,近睇一粒粒黑色浮哂出黎,
 
我除咗要定時去角質,
 
我成日也講的,平時嘅護理都好緊要!絕對不能忽視,
 
由其是我呢啲油性皮膚,如果一唔注意清潔,
 
個T-zone位真係好容易生暗瘡,黑頭及粉刺,
 
有時仲會生埋痘痘,好麻煩!
 
又肉酸,生完暗瘡仲要煩去印,
 
你話唔注意清潔的話,皮膚可以衍生幾多問題出嚟,
 
相信唔使我多講,都好明白!
 
上兩星期就收到呢部Philips VisaPure Advanced,
 
 
其實若有留意,我上年都有介紹過這部美容儀,
 
 
 
係好正的!個效果真係好乾淨!
 
仲要係對我呢啲成日覺得自己有強迫症嘅人嚟講,
 
最重要就係個儀器夠慳位,
 
今次都係合共有三個頭!
 
 
分別有:
深層潔淨
精細潔淨
按摩肌膚
 
其實一打開個盒都見到入邊嘅嘢好簡單,
 
除咗美容儀,同埋三個頭連座
 
 
之後就有條差電線,同埋一疊書明書,
 
 
 
先講一講個清潔頭,深層潔淨就係用嚟大範圍咁洗面,
 
而精細潔淨就係專針對洗鼻翼位,
 
 
確實每次洗完都好乾淨,效果好滿意,
 
真係會愛上!
 
用完鼻翼會好滑滑的!
 
 
俾個效果圖大家望望!毛孔細緻,又冇咁油淋淋!
 
 
另外深層潔淨就係俾我大範圍咁樣洗面,
 
 
我持續用咗一個星期多,
 
 
係明顯睇到用後,個角質層冇咁厚!
 
另外個按摩頭就係可以幫我地通下淋巴
 
 
去水腫,令到個面更加瘦,好舒服架!
 
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    PureSkinSolution PhilipBeautyHk
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()