收到呢部機嗰陣都好興奮!
 
 
 
面膜我日日都會用架啦,
 
不過好多時可能好多人都同我遇到同一個問題,
 
就係覺得個面膜唔係好被皮膚吸收,
 
硬係用完都好似唔夠保濕咁,
 
所以Neutrogena就推出呢個面膜機去幫幫我們!
 
 
呢個面膜機係與皮膚科醫生共同研發,
 
可以給我們在家中享受光學護膚,
 
唔係成日去美容院嘅人,就可以喺屋企同樣享受光學療程啦!
 
採用與美容診所使用的相等能量美容光波,
 
經驗證絕對安全,光波能夠深入肌膚底層,
 
重燃內在光采!
 
簡單啲講,即係你可以户不出門都無問題啦!
 
Neutrogena Fine Fairness細白晶透光能面膜機是市場上唯一能交替地釋於出紅光及紅外線的光學面膜儀,
 
 
紅光有助細胞更生抑制黑色素形成,
 
而紅外線則能刺激肌膚底層的膠原蛋白及美白提亮,
 
每次使用只需十分鐘!
 
 
帶上呢個面膜幾,感覺都幾得意!
 
 
又唔會太重,都幾方便易用!
 
內裡的LED光波釋放點分佈於面上皺紋的重災區,
 
針對減淡細紋!
 
入邊仲有個保護眼罩!
 
 
每個面膜機都會連結一個可重覆使用三十次的控制器,
 
 
 
經專家證實啟動器如同肌膚生長周期一樣,
 
可連續三十天釋出最適量的修護光波,
 
之後每次十分鐘便會自動關掉!
 
對我呢啲儀器白痴黎講,都算簡易使用!
 
 
只要將敷上面膜,建議不要用PAPER MASK,跟着帶上面膜機,
 
 
 
 
休息十分鐘,面膜機會交替釋放紅光及紅外線,
 
 
 
過程會有少少暖暖地,
 
頭5分鐘我仲掛住影相,
 
但之後嗰5分鐘我攰到瞓着咗,
 
都唔錯!一路訓着覺一路敷面膜!
 
深層修護肌膚,
 
10分鐘後,啟動器就會自動關閉,
 
最後搽返自己嘅精華面霜咁就得架啦!
 
大家都應該好心急知道呢個面膜機嘅功效,
 
唔使多講!等我比相片大家睇!
 
 
膚色明顯有提亮,保濕度也有有改善
 
效果都幾明顯,因為用手摸落塊面係覺得飽滿左好多,
 
成個tone都更健康!連續使用三次之後,
 
見咗個面嘅顏色係越來越白淨的,
 
同埋我下巴既微絲血管也冇咁多!
 
真係頗好!每日10分鐘就可以有亮白肌膚啦!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()