前嗰排我又去做HIFU,
 
因為要提升同埋收緊皮膚,
 
做HIFU就係最快靚正嘅選擇!
 
我就去咗CosmoPro美莊園到接收HIFU - DH HIFU療程,
 
 
COSMOPRO美莊園擁有歐洲及多個國際認可的尖端科技儀器,
 
所有療程均採用最嚴謹、最安全及擁有臨牀實証的儀器,
 
所以可以令客人好放心!
 
地址又位於尖沙咀廣東道,地點都算係好方便!
 
去到先做個皮膚分析,
 
 
治療師話我知其實我皮膚唔係差,
 
 
不過有啲色素問題,同埋肌膚有少少缺水
 
下巴同埋面頰兩旁可以再收緊一點!
 
結果我都非常認同,
 
皮膚分析完之後就入房換衫做Treatmeat!
 
 
 
配有雙槍頭的DH HIFU 以HIFU聚焦超聲波原理,
 
 
以非侵入性的方式,擊退皮下脂肪,
 
同時以熱能使膠原蛋白收縮,令皮膚緊緻變化,
 
一路做療程嘅時候都只感覺到熱熱地,
 
DH HIFU特設2個發放HIFU能量的傳導器於一個治療頭之中,
 
具體來說,就是將一般HIFU儀器的1線能量分拆成兩段同步發放,
 
其速度就是一般HIFU儀器的一倍
 
在更快的速度之下,護理時的不適感亦會大大降低,
 
確實相比我平時做的HIFU,個感覺減少了很多,
 
 
只係做額頭嘅時候感覺大少少,
 
其實都算好舒服!我諗如果我唔係要拍照,
 
應該一早訓左!
 
DH HIFU的面部治療頭長30mm,另外共有三個頭!
 
 
有專責提拉SMAS層的4.5mm
 
刺激膠原增生的3.0mm和
 
針對眼部等脆弱部位的1.5mm,
 
做完療程之後其實已經明顯見到成個膚色白淨左好多,
 
 
我自己都好驚訝!下巴明顯提升咗!
 
成個膚質都有所改善,毛孔細左,皮膚又話又緊致!
 
個效果係第二個星期會越嚟越明顯!
 
持續都唔會好暗黃!good!
 
COSMOPRO 美莊園
地址: 香港九龍尖沙咀廣東道30號新港中心二期16樓1607A室
電話: ‪+852 2111 1394‬
電郵: info@cosmopro.com.hk
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()