我再次又收到Francena嘅產品啦!
 
上一次收到佢哋嘅 CC cream都覺得好好用
 
今次就收到佢個輕透緞光粉底液!
 
 
其實一睇包裝就知道係台灣品牌,
 
簡簡單單!
 
 
今次嘅粉底液嘗試完之後都好鍾意,
 
 
首先講個質地係好清爽,
 
 
用粉底液都係為咗遮蓋瑕疵,但係又唔想咁厚身,
 
想做到一個自然清爽嘅妝感,
 
化咗但又好似冇化妝咁!佢都做到呢個效果!
 
用一毫子嘅份量搽哂成個面!
 
 
然後再慢慢向外推開,已經可以做到一個好淡妝既效果!
 
 
再望望面上嘅紅印好快就俾佢遮蓋晒!
 
粉底液本身入邊有防曬,而且仲要係物理防曬,
 
UVB高達極限SPF50、UVA高達三顆星,
 
應該可以話出成日街都唔怕啦!
 
內含有有機神奇草和玫瑰石萃取,
 
可以增加曬後肌膚抵抗力,
 
提升肌膚的抗氧化能力,
 
對抗陽光紫外線對肌膚帶來的傷害!
 
個遮瑕度都唔錯,我個黑眼圈都可以遮到!
 
三兩下手勢已經可以完成嘅底妝,效果仲唔錯添!
 
另外我想講呢個粉底液連油性肌膚都可以用,
 
因為我平時一到中午嘅時間,個面就會開始有出油嘅狀況,
 
係呢個時候我就會用紙巾印一印,再補妝!
 
但係今日全日出咗成日街都唔使補妝!
 
所以佢嘅控油效果都唔錯!都幾推介比油性肌膚既sis們!
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    Francena 粉底液
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()