炎炎夏日,紫外光最猛烈嘅時候,
 
又係防曬出動嘅時候!其實話比大家知,
 
呢個觀點係錯的!
 
應該係一年四季都係要搽防曬,因為紫外光係一年四季都有架嘛!
 
所以我屋企係長期都有好多支防曬
 
無論身體,面部肌膚,我日日都會用,
 
今次就係收到全新升級 Bioré水凝長效保濕防曬乳,
 
 
平時我都有用開佢架啦,質地非常之水潤!
 
加上高防曬系數,可阻隔UVA/UVB
 
而且含透明質酸及綜合柑桔保濕精華,
 
有高度保濕功效,令肌膚時刻水潤亮澤!
 
先講下Bioré水凝長效保濕防曬乳,
 
 
呢個係升級版,
 
好多時我都會用佢來搽埋身,水分子的革命性水漾質感,
 
 
長時間保持如水般透薄質地,睇下搽上手一推開就會知道,
 
好水水的!有時仲可以當係妝前底霜咁用,
 
之後上粉都可以更加水潤貼面!
 
另外呢支Bioré水凝光感透薄BB防曬霜嘗試左之後都覺得唔錯,
 
 
有輕微嘅調色效果,,使用後肌膚膚色會更加均勻,
 
 
遮瑕度唔係高,但係對我來講已經好足夠,
 
集水感保濕、防曬、調色於一身,塑造自然剔透的BB肌,
 
 
有少少修飾毛孔嘅功效,
 
 
防止肌膚出油,質感水漾透薄,易推度也高!
 
平時就咁落街食個早餐,唔想攪咁多野,
 
用佢就prefect 啦!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    Bioré 防曬乳
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()