話俾大家知!une nana cool是Wacoal在2001年引入香港,
 
 
一直以來我都係Wacoal嘅忠實粉絲,
 
咁多年來我都係有着佢嘅胸圍,
 
唔使講啦,因為承托力好,而且又舒服,
 
加上生完BB,好多時候都要着一啲矯形胸圍,
 
Wacoal佢就絕對幫到我啦!
 
今次呢個une nana cool,
 
 
 
就係以少女為對象之青春內衣系列!
 
雖然我唔係少女,但係都係推介比少女們!
 
我自己望完啲款式都有啲心動!
 
 
好啦!講返正題先!
 
今年3月3號就進駐左尖沙咀海港城SHIBUYA109店啦!
 
 
 
 
現在une nana cool推出左好多淺色的胸圍,啱晒大家啦!
 
店舖地址:九龍海港城港威商場三階3002號舗2856-9229 (SHIBUYA109店內)
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    Wacoal une nana cool
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()