上個禮拜我就同一班blogger一齊出席Kose event!
 
 
因為Kose推出左MYV系列!
 
淨係見到個包裝都覺得好靚!包裝都設計得細心過人!
 
 
呢個系列主要係令肌膚有光澤感,
 
白裏透紅的肌膚係人都想要!
 
不過係呢個現今社會其實好難可以做到,
 
因為各種污染,我哋各種嘅生活習慣,
 
都好容易令到肌膚變得暗黃,沒有光澤!
 
所以我成日好羨幕肌膚有光澤既女孩子,
 
望落也靚好多!
 
當日我也親身試驗呢個系列嘅產品,
 
 
當中我最鍾意就係個面霜同埋個護膚油!
 
可能做左媽咪嘅人都會知道,
 
自從生咗BB之後,
 
我肌膚嘅水份會好容易流失,
 
有時天氣一乾起上嚟就會開始有甩皮嘅問題,
 
所以我每一晚都會用護膚油,
 
最近仲有個習慣,
 
每一朝早起身就用刮痧棒去配合按摩油或者護膚油佢話自己刮下面去下水腫,
 
 
 
咁樣望落塊面都會更加V!
 
千祈唔好睇少刮面,係真係好work的!
 
好巧合地當日event又送左一枝刮痧棒俾我哋!
 
勁開心呀,看到嗎?咁啱有個凹位的,
 
 
好適合平時我用來刮下巴嘅位置,我呢幾日就係靠佢來幫我去水腫啦!
 
好啦!講返正題先!首先都要多謝Kose送我幾樣產品!
 
 
除咗個lotion,仲有我好喜歡的護膚油呀!
 
這個系列主要用嘅成份都係熟薏仁萃取液、金櫻子萃取液以及金盞花萃取液,
 
三種成分主要都係令到肌膚更加白嫩細緻,
 
增加透明感以及發揮更加好的保濕功效!
 
仲有按摩膏,好棒喔!
 
就先講個lotion,最初搽上面會有少少立痴痴嘅感覺,
 
 
大約過15秒之後,皮膚就會吸收晒,
 
 
之後再用手摸摸塊面,已經變得好乾爽!
 
 
當中有當歸萃取液,可以喚醒肌膚潛在嘅透明感!
 
每朝早洗完面用佢就可以即時幫肌膚補充水份啦!
 
護膚油也好讚!雖然話係油,
 
 
但係質地都偏向水水的,唔會有好厚身嘅感覺,
 
 
每次用兩至三滴已經足以搽均成個面!
 
如果想肌膚更加容易吸收,我有小小貼士俾大家,
 
就係將按摩油滴係掌心,然後再用雙手加熱,
 
再全面推開按摩至吸收!
 
 
配合天然嘅精油香味,用咗之後都覺得好舒服,
 
而且每次夜晚用完,
 
第二朝早起身都會見到肌膚更加有光澤感!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()