SK-II 多年來一直致力於呵護女性肌膚,
 
一聽就諗起神仙水,我自己都用過好多好多枝,
 
連我家的媽媽都係忠實粉絲!
 
今次又有新攪作!上次去event已經知道,
 
SK-II 破天荒首度與 National Geographic 《國家地理頻道》攜手拍攝全新影片系列
 
名叫「FACE THE WILD | FACE THE CAMERA 極限挑戰」,
 
中分別邀請四位國際名人分別遠征全球四個極端氣候地方,
 
 
為既就係挑戰肌膚既極限!
 
聽到呢句都覺得夠刺激!
 
真係要認真睇睇!睇完我也驚訝!
 
我自己都未去過呢啲咁極端嘅天氣國家
 
四位 SK-II 忠實名人用家,
 
包括日本新生代當紅影后有村架純、
 
國際時尚指標 Chiara Ferragni、
 
中國知名演員倪妮和
 
南韓人氣演員的國家隊拳擊手李詩英,
 
從日本沖繩極炎熱潮濕的山原亞熱帶叢林、
 
美國西部極乾燥酷熱的安沙波列哥沙漠、
 
中國北方極酷寒乾燥的長白山山脈到印尼煙霧籠罩的伊真火山,
 
處於極端氣候條件,都可以靠神仙水保持肌膚最好嘅狀態!勁!
 
誓言在任何逆境中依然可讓肌膚打造晶瑩剔透!
 
睇到呢度我相信我自己都對佢好有信心!
 
擁有「神仙水」美譽的皇牌產品 Facial Treatment Essence 護膚精華,
 
 
蘊含超過 90% 的 PiteraTM天然酵母、氨基酸、礦物質、有機酸及維他命等營養物質,
 
 
可幫助新陳代謝,恢復肌膚正常的更新週期,
 
長期鎖水保濕,令肌膚持續煥發晶瑩剔透!
 
晶瑩剔透嘅效果絕對唔係淨係口講,
 
而係我多年來嘅親身試驗看到既結果!
 
 
今次睇完短片我仲見識到,
 
係咁極端嘅天氣下,炎熱或酷寒下的乾燥肌膚,
 
神仙水仍然可以維持肌膚水潤動人!
 
今次都有呢個測試,分別有兩個玻璃瓶
 
 
內裏有一啲透明珠珠,
 
 
一個裝水,一個裝SKII神仙水,
 
 
然後再倒入呢個要UV
 
 
過2分鐘後可以睇下個結果!
 
 
神仙水個樽係淺色好多的!
 
證明可以減低皮膚既傷害,延遲衰老!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()