啱啱先完成個台灣之旅,天氣時凍時熱,
 
肌膚呢個時候係最辛苦,
 
頭兩日熱到標晒汗,跟住兩日又凍到要出動暖包,仲要潮濕落雨,
 
真係估佢唔到!好多時候一遇到呢啲狀況,
 
肌膚既敏感就會來!好彩我帶咗支唔錯嘅精華去幫我拖!
 
就係呢支金色嘅Fresh Nation Premium Oriental全新活膚修護煥采精華,
 
 
傳統漢方美肌以「治療美學」為基礎,
 
 
著重自然界之相互協調!
 
利用珍貴草藥萃取成分,調和肌膚陰陽韻律,
 
強健細胞元氣,由內而外滋補並養潤肌膚,
 
 
質地滋潤得來又清爽,仲有淡淡嘅草藥味,
 
 
自己用完都巧鍾意!
 
當中有人蔘根、鹿茸、當歸根及枸杞俱被用作美顏養生療法,
 
 
成日睇中醫既我對以上幾樣都唔陌生啦,
 
除咗飲用,
 
原來肌膚都可以用佢地來滋陰養潤!
 
用完明顯睇到肌膚更有彈性,
 
仲有少少暢通血氣,順便改善我嘅暗黃肌膚,
 
 
最適合俾我呢啲成日捱夜嘅人,令到肌膚可以更有光澤!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()