收緊面形係人都鍾意架啦!
 
好似我咁,已經唔係18 22歲,
 
隨着年紀嘅增長,下垂嘅問題就會日漸增加,
 
前一排懶到死,好多時護膚都求求其其,
 
我自己連面膜都懶用,
 
加上又成日夜訓,個面真係超級黃,
 
下垂嘅問題仲好勁!
 
下巴嗰兩個位好似跌晒落嚟咁!
 
連我好朋友都開聲,點解我皮膚狀況差左咁多!
 
所以決定去Le Domes Beaute到做一做療程急救!
 
 
 
Le Domes Beaute 自創立以來一直抱著「用心為您,專心護理」作為我們的服務宗旨,
 
擁有專業資深的服務團隊,
 
包括專業的光學美容師、生活美容師、纖體師、香薰治療師、經絡治療師、及美容顧問等等,
 
同時配合我們引進歐美、韓國等地,
 
獲美國 FDA、韓國 KFDA 及 歐盟 CE 國際安全認證之最新先進儀器,
 
務求為顧客提供最專業和優質的服務!
 
而我今次做嘅就係第三代 HIFU - ULTRAFORMER III 提拉緊緻面部療程,
 
 
好多人都會知道HIFU 療程有效緊緻提拉肌膚,
 
徹底解決衰老問題!
 
而且效果自然又持久!
 
第三代 HIFU - ULTRAFORMER III 提拉緊緻面部療程用於肌肉筋膜層 SMAS 拉提,
 
其超聲波治療能有效達到提升與緊織皮膚的效果,
 
治療期間只會感覺到少少熱熱地,
 
痛嘅感覺其實冇乜的,
 
HIFU 治療位置的皮膚組織達到 65~75 C ̊,形成熱力凝固區,
 
拉緊結締組織,刺激膠原蛋白再生,
 
而周遭組織以及肌膚都不會有任何損傷!
 
擁有 4 個探頭(1.5mm, 2.0mm, 3.0mm, 4.5mm)用於提拉面部,
 
 
特別加入全球首創 2.0mm 探頭,能更有效處理細緻及皺紋位置,
 
 
 
特別是眼肚位置,做完一邊面已經明顯睇到效果啦!
 
 
我望住塊鏡都開心!即刻有返晒彈性同埋冇咁鬆弛,
 
個雙下巴都冇咁明顯,而且最正就係成個膚色都唔同晒,
 
個膚色係白淨左好多!我係超級滿意個效果!
 
 
Le Domes Beaute位於尖沙咀金馬倫道12號恒信商業大廈16樓全層
 
地點都算好方便又近地鐵站,
 
而且裝修都係優美的,感覺好似入左個皇宮咁樣!
 
連治療房都有一張長沙發,就算帶樂樂來,
 
 
 
佢都可以坐喺度等我啦!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    Le Domes Beaute HIFU
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()