牙齒護理,對我來講,係非常重要!
 
因為熟我既人都知道,我成日笑,
 
仲要笑到見牙唔見眼!
 
今次就收到全新Oral-B臨床科研護齦雙管牙膏,
 
 
專對抗牙肉腫痛,對付牙肉問題!
 
一盒有兩枝,STEP 1 & STEP 2,
 
叫做先修後護,
 
 
Step1: 深潔護齦牙膏,能修護受損牙齦
 
Step 2: 活氧呵護啫喱,為牙齒形成保護屏障
 
每日刷牙先用Step1刷一分鐘,
 
 
然後吐泡但不用漱口,
 
 
再用Step 2牙膏刷多一分鐘才漱口,就攪掂,
 
用Step 2時,口腔内會有點酸酸的,
 
 
最後漱口完,會感覺到口腔好乾淨,好清新的!
 
仲有係會睇到白淨啲!同時做到美白牙齒!
 
 
獲美國FDA權威機構認可,可安心使用,
 
如果我咁,成日過夜訓,每次捱夜後,
 
牙肉都會有點點腫脹,我發現呢枝科研護齦雙管牙膏,
 
可以幫到牙肉減腫,真係不錯喔!
 
如果有牙齦紅腫出血的人,長期使用也可得到改善呢!
 
一盒HKD149.9
 
於各大個人護理專門店有售
 
有興趣的朋友可到呢到索取$45現金券喔
 
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    Oral-B 科研護齦雙管牙膏
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()