上兩個星期,我個面真係超級水腫,
 
因為生病加上唔夠瞓,成個人都腫晒,
 
所以我就去咗Karisma Institute到做咗個大掃除,
 
即係耳燭美容啦!
 
Karisma Institute 係聚集一班愛美之人,
 
 
一齊交換美麗心得,並提供完美服務,
 
讓大家身心形都以完美既姿態呈現!
 
 
 
其實繁忙都市人容易有消化系統失調,水腫等問題,
 
耳燭美容就能夠加強循環及排毒,
 
最正係療程完畢後,頓感輕鬆舒暢!
 
面部淋巴引流仲可以瘦面,令到面部線條提升,
 
 
如果好似我咁有鼻敏感嘅人,
 
 
做完仲會覺得呼吸暢順左,
 
耳燭是將耳垢取出,
 
但也被宣稱有治療過敏、頭痛、鼻竇炎、感冒及耳鳴的效果,
 
甚至有提神,耳清明目,提高嗅覺味覺敏銳等功效,
 
當日治療師真係非常之細心,
 
而且手法亦都好純熟,效果都非常之明顯!
 
 
耳燭係用天然無毒紡織原料,蠟及天然蜂蜜製作而成,
 
而個原理就係透過熱空氣同淋巴按摩可以將我哋身體內嘅廢物及毒素吸出來,
 
睇到呢張圖都知我超級多毒素,所以我做完真係好舒服,
 
 
成個人都放鬆晒吖!Good!
 
 
店舖地址:尖東麼地道67號半島中心1樓
 
如果大家有興趣可以打電話去3107 0209預約喔
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Karisma Institute 耳燭美容
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()