潤唇!講到潤唇!非我莫屬!
 
因為我天生就係擁有一對好乾既咀唇,
 
多唇紋不特止,冬天最常遇到嘅問題就係成日都爆拆!
 
潤唇膏簡直係長伴左右,係我生活嘅必需品!
 
甚至瞓覺前都會用,塗一層厚厚的潤唇膏才可以入睡,
 
護唇膏保養專家KIEHL’S 係今年就推出新成員,
 
叫做檸檬奶油護唇膏
 
 
是Kiehl’s首次採用棒狀設計的護脣膏,
 
共有四隻色可以選擇,
 
另外仲有SPF25,保護唇部免受紫外線傷害!
 
一打開蓋見到唇膏質地,就知道非常之滋潤,
 
真係特別適合我呢啲咀唇乾到爆既人使用!
 
配方糅合擁有高度保濕及平滑唇紋的椰子油和含豐富抗氧化物的檸檬果油,
 
一睇成份主要都係滋潤雙唇,
 
塗上嘴,好快就好水潤,保濕得來又可以軟化唇部!
 
 
感覺好似塗奶油一樣!好味!哈哈哈!
 
我哋嚟睇睇呢四隻色!
 
 
 
透明色,男仔女仔都可以用,
 
自然裸色,想個妝容自然就可以用佢
 
玫瑰色與莓果色調同樣都係好靚,
 
塗出來的色又唔會太深,為雙唇塗上淡淡的粉色,
 
仲要搭配檸檬奶油的淡淡檸檬清香,每一次用都好sweet!
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()