BCL係日本知名化妝美顏品牌,
 
於日本、韓國、香港、台灣等地非常暢銷,
 
我成日經過SASA也會看到B&C的眼線液,
 
我自己也有買來用過,頗好的!
 
前一陣子,收到品牌寄來的產品,
 
 
Woo~有嘢嘗試,正丫喂!
 
二話不說,開哂佢黎makeup la!
 
先嘗試防水兩用眉筆
 
 
這支眉筆有兩隻色,
 
分別有深啡同淺啡,
 
今次我就用淺啡色來作示範,來配襯返個髮色,
 
 
防水兩用眉筆有兩邊,
 
一邊係鉛筆,一邊係液狀,
 
 
兩面筆設計,非常之方便!
 
內含特殊防水護膜,能24小時防水、防汗、防皮脂,
 
鉛筆筆頭,很容易就畫出我想要嘅眉型,
 
 
極細及柔和線條都容易操控到,
 
而液狀筆頭採用具彈力感的極細毛筆型設計,可以輕易咁補番啲色呢!
 
 
三兩下手勢就搞掂頭眉啦!
 
 
24小時防水眼線液
 
 
深啡色同黑色選擇,
 
 
包裝上都有寫,具24小時防水防油脂配方,
 
確實我出咗成日街都冇熊貓眼嘅出現!
 
 
尖端筆頭都容易操控,
 
出水很均勻,我自己就鍾意黑色眼線液,
 
 
但係如果唔鍾意太利既眼妝,可以選用啡色,
 
筆尖也非常好畫,也不太掉色!
 
我咁多年來都用眼線液,因為比眼線膏和眼線筆都好用些,
 
顏色又夠實!yeah~
 
梳型濃密纖長睫毛液
 
 
最後梗係要搽返睫毛液,我自己個人認為睫毛液太水,
 
用後睫毛容易向下垂,不會做到一個誇張效果,
 
因為我係喜歡太陽花的效果的,如果喜歡較為自然的人就可以選用,
 
獨創掃頭設計,前端斜面構造,從睫毛根部定型,
 
 
改良纖維全面覆蓋每根睫毛,令睫毛更順滑,塑造極緻纖長效果,
 
幾下手勢就做到纖長分明的效果,
 
 
就算我的下睫毛比較短,刷頭設計也令我很容易刷到,
 
纖長效果都頗棒,而且曱甴腳都冇!
 
好啦,今日分享住咁多先,希望大家鍾意我嘅分享啦!
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()