SHISEIDO又有新產品推出啦各位姐妹,
 
上星期我同一班blogger一齊出席左新品發佈會,
 
 
職員介紹產品不特止,還有化妝示範,令我也獲益良多!
 
 
SHISEIDO嘅化妝品其實我都有用過,
 
最新的BB Cushion也是很好的,
 
遮瑕度高又透薄貼服,我自己都好愛用!
 
當日職員亦有詳細講解化妝品的用法,
 
今季SHISEIDO推出左經典復刻七色蜜粉組合
 
 
及七色亮肌塑顏蜜粉,
 
 
很漂亮的,經典復刻七色蜜粉組合仲要係全港得三百套,
 
而七色亮肌塑顏蜜粉用途亦很多,
 
可以作眼影,胭脂及碎粉使用,
 
單獨使用又得,全盒既色一齊用又得!
 
 
而且當日亦都有皮膚測試,
 
 
結果顯示我嘅皮膚免疫力比較弱,
 
 
亦有少許色斑問題!
 
看來我夜訓真係最致命的因素!
 
我要加倍努力調整我作息時間,同時係護膚方面也要加加油啦!
 
講返正題先!
 
 
ULTIMUNE™ Power infusing Concentrate精華我自己也有用過,
 
 
頗好的,用完一星期已會看到肌膚底層有所改善,
 
佢可以活化肌膚潛在的多重防禦力,
 
 
形成鞏固屏障,保護肌膚防禦任何傷害,
 
質地非常清爽,適合任何皮膚使用,
 
 
最明顯係睇到肌膚更飽滿,有彈性,
 
連啲皺紋都無咁顯!
 
 
到化妝品,謝謝大會也送我全方位廣角防水睫毛液及雙效眉筆,
 
 
睫毛液最大優點就係個刷可以遷就自己去扭轉方向,
 
 
 
這個對我也很重要,因為我成日也會將旁邊的睫毛膏弄到面上,
 
弄花了妝容,
 
 
所以這設計也真細心!
 
而雙效眉筆也很好用,
 
 
先用眉筆畫上眉型,
 
 
再用另一邊頭先刷鬆眉毛營造自然效果!
 
 
兩三下就弄好頭眉啦!
 
 
最後當然要到主角出場,
 
 
 
七色亮肌塑顏蜜粉一打開已經有陣陣的花香味,
 
化妝時都可以好醒神,
 
 
粉質細緻,又易handle,
 
粉末能自動配合乾性或油性肌膚狀態,撫平粗糙,
 
更有效吸收過量皮脂分泌,抑制油光,
 
長期保持清爽粧效,
 
而且內附鏡子及化妝掃,帶出街補妝也好好喔!
 
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    SHISEIDO 七色亮肌塑顏蜜粉
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()