香港人工作時間長,一係長對電腦,一係長對手機,最攰就係對眼!
 
我認架!因為我最殘就係對眼!
 
對熊貓眼真係好似中咗毒咁,又黑又腫,唉!
 
上兩期就帶埋樂豬去Philips event,
 
 
 
其實Philips一直致力推出好多新產品,
 
唔使多講,我自己都用緊佢嘅牙刷,
 
 
我老公都用開佢個剃鬍刨,
 
 
另外我間唔中仲用佢嘅導入儀器來導入精華!
 
 
證明我哋一家都係鍾意Philips嘅產品!
 
今次Philips新推出左眼部明亮按摩儀,
 
 
可以瞬間為雙眼充電!
 
其實Philips嘅美容儀器產品我一直都有用,
 
已經好有信心!今次推出新產品都好期待!
 
當晚返到屋企我就嘗試一下,真係幾正!
 
連我樂樂也拎來玩!
 
 
按摩儀操控非常簡單,成部機得一粒制,
 
操作方便,係人都識!
 
 
有冷暖功能,
 
熱功能就可以刺激血液循環,令到黑眼圈冇咁明顯,
 
 
可以舒緩眼攰問題,由其係呢個冬天,
 
熱得來仲好舒服,即時可舒緩眼睛疲勞!
 
而冷功能就可以消除眼腫!
 
 
Optimode冷暖煥能技術,自動調節適當溫度,
 
 
配合不同療程,對抗5大眼部煩惱:眼部浮腫、乾澀、眼倦、黑眼圈、細紋
 
3種模式設定:
 
冰涼消腫模式 (Refresh):2分鐘
 
-每邊眼部以約19°C冰敷1分鐘
 
-可降低眼周溫度達9°C
 
-適用於眼簾上方及眼下方
 
-可作早上使用的快速護理,極速收緊浮腫眼睛,使眼型更立體
 
溫熱舒緩模式 (Relax):4分鐘
 
-每邊眼部以約40°C暖敷2分鐘
 
-有助促進淚液分泌,滋潤雙眼
 
-適用於整個眼部的日常舒緩療程,讓眼睛更明亮有神
 
-於午間或晚間使用可舒緩過度用眼或佩帶隱形眼鏡而造成的乾澀和疲勞,減少紅根
 
排毒緊緻模式 (Detox):3段程式
 
-結合冷暖變溫及矽膠粒按摩的3段式療程
 
 
-每邊眼部先暖敷90秒柔軟繃緊眼肌,
 
誘導血液中的氧氣和養份輸送
 
-再以矽膠粒按摩頭作30秒手動按摩,加快眼周微循環高達38%*
 
-最後冷敷15秒,收緊眼肚眼袋,減退黑眼圈及預防細紋
 
-於晚間使用,可作整個眼部的日常保養程序,延緩眼睛衰老
 
弧圓形凹面設計表面可避免直接擠壓脆弱敏感的眼球,
 
令按摩過程更舒適
 
 
 
另一面60顆矽膠粒按摩表面,
 
刺激眼周穴位,促進淋巴引流
 
隨附時尚保護套,方便收藏呢!
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()