真係好靚!好靚!好靚!
 
因為很重要,所以講三次
 
 
一收到即刻覺得好似睇緊冰雪奇緣,
 
 
可能熟我嘅人都知道,我係好鍾意冰雪奇緣入面嘅雪寶!
 
因為我本身覺得雪就係好靚!
 
今次收到呢個冬季限定LUX LUMINIQUE冰雪之夢洗髮套裝,
 
已經二話不說,馬上拎相機不停拍照拍照&拍照!
 
淨講包裝,對我來說已經係無敵!
 
至於品質同效果係點樣,我亦從來無懷疑過,
 
因為之前都用過兩個LUX的系列,效果都好好!
 
今次呢個仲要係蘊含甜美嘅雲呢拿味,
 
一洗難忘!清新嘅香味真係好似令我處於冰雪之夢內!
 
 
同樣係無矽配方,一路洗會好多豐盈嘅泡沫,
 
泡沫棉密,這樣可以減低髮絲因乾澀摩擦而受損,
 
另外配方仲有白蘭花植萃,可以幫助滋潤保濕頭髮,
 
洗完頭再用埋佢個護髮膜,效果就更加好啦!
 
 
即時撫平毛燥,頭髮即刻順返晒,而且又香噴噴!yeah~
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    冰雪之夢 LUX LUMINIQUE
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()