講起卸妝水,其實要求都係為缷得乾淨,
 
又温和又清爽,仲要最好連敏感皮膚也用得!
 
最近我使用這枝花印Hanajirushi卸妝水,
 
 
就正正合我心意,無油、無酒精、無色素及無香料添加,
 
 
所以真係連敏感肌都啱用!
 
 
日本出產,也通過了防敏測試!
 
添加保濕及令肌膚保持彈性嘅成分如透明質酸、費拉蘆薈葉提取物及水解膠原蛋白,
 
用了專利技術成分及保濕成分,乾淨得來又唔會乾!
 
清潔能力我也驚訝!
 
 
連我平日用的防水眼線液也可以輕易一抹就抹走,
 
 
 
水狀質地,不油膩,
 
好利害!而且好温和,不小心入到眼也不會(拿)眼,
 
用棉花沾少少Hanajirushi卸妝水去抹走面上的妝容!
 
仲好方便!仲一次過缷埋眼妝!
 
 
而且口碑還很好,在2016年榮登日本COSME美容大賞卸妝水類嘅第一位!
 
我自己也好推薦!
 
卸完妝就洗個面,佢呢枝洗面乳同樣一用愛上!
 
 
洗完面一點也不會有緊繃的感覺,
 
 
 
洗完之後覺得面很清爽!泡沫豐富,很實用的,最重要價錢又不貴,
 
 
 
洗了皮膚滑滑的,很舒服!
 
很多時發現泡沫豐富的,也會覺得洗完之後很緊繃,
 
但呢枝洗面無呢個問題!很柔和又不刺激皮膚!
 
無論什麼皮膚也適用!大愛!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()