上星期出席了DK Aromatherapy的寵物香薰課程,
 
 
短短兩小時,真係獲益良多,
 
可能熟我的朋友也知道我有養狗仔,
 
我隻狗仔叫史史,好頑皮的!
 
而教授呀Kat亦非常好,
 
 
 
教我如何有效及安全地用精華油替狗或貓隻進行香薰治療,
 
 
 
精華油是由植物提煉而成,它含有抗菌的功效!
 
使用精華油替寵物按摩,能有效地增加抵抗力!
 
除咗治療心靈創傷及恐懼,
 
 
仲可以治療皮膚問題,關節炎及關節硬化,
 
以及呼吸系統情況等!
 
所以精華油係非常好的!
 
香薰精華油是從純天然植物的不同部位提煉出來,
 
包括枝、葉、花、果實、樹皮、莖幹、根部,樹脂等,
 
每枝精華油都蘊含天然植物中的活躍分子,
 
而真正的香薰治療必需使用100%純正精華油才可以!
 
當日Cayin就選擇做一隻薰衣草噴霧,
 
 
薰衣草精油可緩解失眠頭痛,安撫情緒,
 
很多家庭都使用薰衣草,又有效改善睡眠!
 
緩解病情,還可減輕關節痛和風濕病痛,能消除水腫,
 
可以說是名副其實的萬能精油!
 
而且同時解除精神上和情緒上的緊張,使人覺得舒暢!
 
我回到家馬上用佢來幫史史按摩按摩,佢好冧架!
 
仲有個玫瑰包,放佢旁邊令佢容易瞓覺!
 
 
 
佢都頗喜歡!有興趣嘅朋友都係可以到DK Aromatherapy睇吓!
 
 
佢店內還有好多香薰賣!
 
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    DK Aromatherapy 寵物香薰課程
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()