過左25歲後,開始明顯見到自己皮膚愈來愈多問題!
 
細紋又跑出來,下巴同雙眼又愈來愈下垂鬆弛,
 
若果一夜訓,膚色仲好黃,毛孔又粗大,
 
早前收到Olay Super Cream,
 
 
 
 
可能好多人對佢也不陌生,
 
成份含來自法國黃金級成分Penta Peptide,
 
Penta Peptide是一個好關鍵的成份,
 
能滲透肌膚激活纖維母細胞,
 
令肌膚膠原不斷增生,慢慢會有返彈性!
 
抗衰老,緊緻肌膚!
 
而且OLAY Super Cream係曾在消費者委員會測試市面袪皺面霜中獲得最佳效果的,
 
所以係經濟又實惠!
 
Cream狀質地,好似我呢類偏油的肌膚也可以用,
 
 
只是份量要適中,不能太多!
 
 
薄薄一層已足以令到水份度提升!
 
塗上面上,推開也是很易推,
 
 
我記得上一年冬天,我用了兩瓶呢!非常好!
 
長期使用,可以令肌膚更緊緻飽滿,
 
光澤度也會慢慢愈來愈好!
 
 
最近食西藥,食到個人好乾,
 
加上樂樂暑假,我成日也要同佢去游泳,
 
面既皮膚每一次也會好乾,
 
所以上水後的護膚我也會用佢!可以即時舒緩乾燥缺水的煩惱!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Olay Super Cream Olay
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()