早一陣子,收到Dr Nu:ell的兩樣產品!
 
就係佢既O2 氧氣泡沫洗臉奶同埋BB Cream啦!
 
 
一用之後,十分喜歡!
 
現在用了一星期,來一個小分享給大家先!
 
Nu:ell”是”New”和”Well”的合成語,
 
代表希望顧客們的肌膚一天比一天更好、一天比一天更美麗的意思,
 
Dr. Nu:ell以這種堅定的信念設立了皮膚健康研究所,
 
研發出成份天然、保濕、修護和使皮膚得到最營養的產品.
 
而今次這枝係來自韓國的O2 氧氣泡沫洗臉奶,
 
 
 
我覺得佢最特別的地方就係,
 
泵出來時係透明色啫喱狀,
 
 
但一推開後,洗臉奶慢慢會變成泡沫,
 
 
還會愈來愈多,為肌膚進行注氧及養份!
 
按蓋子取少量點在前額、面部及下巴位置,
 
 
以打圈方法輕輕按摩,
 
等待5秒泡沫自然生成,之後用少量溫水洗淨全臉!
 
用完後,皮膚就算過了五分鐘不塗任何護膚品都會感到繃緊!
 
採用木瓜、綠豆、樺樹皮及羊提草提取物,
 
清除老化角質的同時,又不會令到皮膚變得乾燥!
 
雖然平日我不是好濃妝,但也可以測試下佢既卸妝威力!
 
唇彩,眼影,眼線液都輕而易舉通通落得好乾淨!
 
最驚訝係眼線液,防水的眼線液平日我點都要用眼部卸妝液才卸到!
 
 
所以沒有想過O2 氧氣泡沫洗臉奶那麼強!
 
沖水後,都明顯睇到好乾淨!
 
跟住就介紹呢枝我都好喜歡的Dr. Nu:ell 多重美白保濕BB霜 SPF30/PA++,
 
 
 
別看到簡簡單單,好似無什麼特別,
 
但其實用完真係會覺得好正!
 
 
上妝貼服,水份度十分足夠,
 
 
就算外出一整天,個妝都完全無問題!
 
遮瑕能力也很高,加上用完後, 膚色又提亮到,毛孔變得不明顯,
 
 
就算面頰泛紅的肌膚也可以輕易遮蓋!
 
俗語有話,一白這三醜,我化妝都係為了遮蓋疲倦暗黃既膚色!
 
佢就絕對幫到我!看我的黑眼圈就知道
 
 
含EGF,多聚谷氨酸,明串珠菌及尿囊素,
 
質地推開後也是很水水的,就算缺水皮膚用都不怕不貼服喔!
 
平日急出門上班的人,薄薄塗一層也可以快速出門去!
 
 
產品於Justs Beauty有售
 
Justs Beauty為香港的大型購物網站,
 
專注為您提供美容產品和資訊,
 
搜羅日、韓、歐美等國家的熱賣產品和新興品牌,
 
務求令大家可以輕鬆選擇適合自己的產品!
 
Justs Beauty Facebook:www.facebook.com/justsbeautyshop
 
 
讀者優惠!
 
現在凡用購物Code: JB7D95TX
 
到www.justsbeauty.com購買Dr. Nu:ell系列都享有10%折扣
 
**需於檢視購物車中輸入
**全單折扣後滿$299免郵
**特價都有10% Off
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Dr Nu:ell
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()