前幾天回到家,打開紙袋,收到PR寄來的產品,
 
 
第一眼就被這法式花卉吸引,
 
 
真係好美,不過最好笑係我爸比我更喜歡它!
 
放在桌子上,確實令人感到更醒神!
 
法國有機品牌Fleurance Nature位於法國西南部中心,
 
超過40年歷史,以對大自然的尊重,
 
及對健康生活的堅持,成為有機產品的先驅,
 
提供廣泛並有質素的有機食品補充劑和有機護膚品共150多款,
 
Fleurance Nature對植物有豐富專業的研究,
 
加上嚴禁的選材和品質監控,於歐洲取得極大認可!
 
而今次我就嘗試佢既皇牌產品「有機矢車菊溫和免沖卸妝水」
 
 
方便易用的免沖水配方,溫和卸除面部和眼部的彩妝
 
嘗試過後,真的覺得好溫和,
 
 
落眼妝時,也不會刺激雙眼,
 
不過因我用的也是防水眼妝產品,
 
所以用佢就很難落得乾淨!
 
我就習慣先用眼部卸妝液卸眼妝,再用卸妝水卸面,
 
 
對肌膚也會較好!
 
因眼的皮膚係比面的皮膚薄五倍,所以若果你當日不是太多眼妝,
 
就可以直接用卸妝水抹!
 
加上有矢車菊及蘆薈這兩種成份,
 
 
所以係適合所有肌膚或敏感性肌膚使用,
 
連孕婦也可以安心使用!
 
 
其實這枝卸妝水除了包裝靚,色彩繽紛咁,
 
其實我特別喜歡佢個淡淡花香味,
 
 
卸妝時,一邊聞著花香味,又温和地清潔面的肌膚!真的很不錯!
 
 
使用方法好簡單!
 
直接沾於化妝棉上使用,
 
 
雖然產品說無需再用水清洗,但我習慣也會用洗面產品再洗兩次臉,
 
 
另外這枝卸妝水仲有個用處,
 
 
就係可沾濕化妝棉敷眼約十分鐘,作眼膜消除疲勞!
 
可以一物二用喔!
 
另外為了慶祝母親節,有個活動預告喔!
 
Fleurance Nature將舉行「有機舒緩美肌教室 X 盆栽擺設DIY工作坊」
 
喜歡的朋友仔就可以快啲參加啦!
 
報名網址: http://goo.gl/T4C3tx
 
截止報名日期:5月8日
 
地點: 銅鑼灣屈臣氏旗艦店(銅鑼灣恩平道44-48號恩平中心地舖)
 
費用:全免(活動完成後,每位參加者可獲贈有機護膚禮品色及DIY盆栽擺設,總值超過$500)
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    FleuranceNature FleuranceNaturehk
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()