最記得我也曾經有一陣子係咁用MegRhythm蒸氣溫熱眼膜,
 
因為那時覺得好新奇,又舒服!
 
不過嗰時仲未有咁多香味選擇的!
 
最近一次過收到五盒MegRhythm蒸氣溫熱眼膜!即時好高興!
 
 
 
其實蒸氣眼膜對我來講,除了暖暖的,好舒服,作一個紓緩,
 
 
還有好處,就係刺激我們眼周的血液循環,
 
 
血液循環好左,自自然熊貓眼都無咁勁!
 
帶住訓,真係有助睡眠的!
 
約40度的溫熱蒸氣,持續十分鐘包覆雙眼!
 
令我覺得好放鬆!(其實我覺得十分鐘還不夠呢,如果二十分鐘就好!哈哈)
 
打開包裝,沿著虛線撕開耳帶,帶上眼,眼膜好快就開始變暖,
 
 
棉質質地,放上雙眼上,舒服柔軟
 
我就習慣睡前用,帶住訓覺!
 
我亦建議可以做眼部護理後用,咁會有助產品的吸收!
 
有時仲可以放lunchtime時,眠一眠的時間用,
 
去旅行坐飛機用又得!真係頗好!
 
 
一盒有五片,每片也獨立包裝!所以帶去旅行絕對方便!
 
 
有五種味道選擇,無香味、薰衣草、洋甘菊、玫瑰及柚子味,
 
 
 
如果問我,我個人係最喜歡薰衣草味及洋甘菊花香味,
 
先講薰衣草味,係最容易令我入睡的,
 
 
薰衣草香味有助減壓,令我可以快快入睡!
 
 
而洋甘菊花香味就好清新,甜甜的,可以幫助睡眠,
 
 
我感覺仲可舒解焦慮、緊張心情,工作一整天再用佢,
 
可以使我更放鬆!
 
 
而玫瑰香味我感覺個味道就較為濃左啲啲,
 
 
不過若很喜歡玫瑰的人,就會覺得好relax,
 
 
我媽就係,佢用左一次後,就問我邊到可以再買,哈哈!
 
最後就係柚子味,柚子味同樣也是較為清新,
 
 
我覺得有時下午工作到攰,有時間用佢都好好,
 
因為柚子香味可以提一提醒,可以令人之後更醒神!
 
 
想了解更多產品資料同埋拎MegRhythm 蒸氣溫熱眼膜試用裝
 
記得LIKE佢地嘅facebook page喇!
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    MegRhythm 蒸氣溫熱眼膜
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()