防曬每日都用,所以我揀選防曬都好嚴謹,
 
除左睇SPF度數夠唔夠,我仲要睇質地,
 
相信係人都鍾意清爽的防曬,
 
升級版SUNPLAY SARAFIT 輕透防曬水凝乳及輕透水感防曬噴霧震撼性超越一般清爽防曬,
 
其注入 Dry Keep Powder 清爽速乾配方,
 
擁有日本最高等級 SPF 50/ PA++++ 防禦的同時,
 
膚感極緻輕盈,真正稱得上「無存在感」
 
即使與清水相比,仍明顯更輕、更薄、更透!
 
無存在感的特質配合加倍溫和(無酒精、香料、色素、礦物油) 的特點!
 
今次收到呢枝全新升級版 SARAFIT UV 輕透水感防曬噴霧 SPF50 PA++++ ,
 
 
 
 
使用後非常喜歡,
 
用來噴身體最方便,夏天熱辣辣經常都會出動短褲背心,
 
 
如果防曬淨係搽面係唔足夠,身體的肌膚都要注意,
 
否則手手腳腳都會被曬黑,到時就會唔靚架喇!
 
今次這枝防曬噴霧真係做到比水更輕、更薄、更透,
 
仲可以用於頭髮、腳部及身體各部位,
 
 
 
倒置也可使用,更輕鬆方便!
 
搽左好似無搽咁,十分清爽!
 
現在我用水同防曬來作個比較!
 
將防曬噴霧及水係手背上噴10 秒後,
 
再望望手背上,大家也好似沒有什麼分別的,
 
 
摸上去十分清爽,
 
平日用佢外出一整天也不怕會油笠笠啦!
 
所以這枝我必定會回購!非常喜歡!
 
而全新升級版 SARAFIT UV 輕透防曬水凝乳
 
 
 
 
同樣很清爽的,質地好水潤的,塗抹時瞬間化為透明,
 
 
我嘗試用佢來做makeup base 也非常好的!
 
先係額頭,面頰,鼻,下巴點少許防曬,
 
 
然後再慢慢向外推開,好透薄,
 
 
由於質感水潤,可以幫埋我保濕先上妝!
 
適合每天日常、外出活動使用.
 
耐汗成分有效隔離汗水,使防曬成分更持久不易脫落,
 
酒精、無香料、無色素、無礦物油,可每天安心使用.
 
仲令到個妝不易脫落又不黏膩!
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()