唔知有冇人同我一樣,縱使化左咁多年妝,
 
但一到要畫眉毛嗰part就要好花時間,
 
又要對稱,又要畫得好!
 
但唔畫又唔得,眉毛冇乜色,成個樣都會爭好遠,
 
所以最近我發現左這枝QK Herbal Factor紋眉筆真係好好用既!
 
今日我就嘗試下俾大家睇!
 
 
點解我咁喜歡佢!一來佢好方便!同埋佢入面95%都係天然草本成份!
 
 
所以keep住咁成日用都唔怕!
 
其實佢個外型同平時用既眼線液好似的,係個筆頭粗少少,
 
 
咁記住畫之前,就唔好搽嘢上眉毛既位置,
 
搽眼霜面霜精華都要記住避開頭眉!
 
咁如果眉毛太長都可以剪少少,咁啲色就會食得實啲!
 
首先畫咗個眉型先,跟住就來回填色,
 
 
唔駛怕,可以搽厚少少同深色啲都無所謂既!
 
因為等六小時後抹走就好好多!
 
整完頭眉其實已經不用理佢,直接上床訓覺!
 
第二朝起身就可以用濕棉花抹架喇!
 
咁大家都睇到個效果喇!
 
依家會係最深色既,而第二日就會淺返少少,自然啲架喇,
 
咁俾大家望望前同後既效果!
 
 
之後第四至五日,顏色開始退喇,
 
就可以重覆頭先步驟上返色架喇!
 
韓國制造
 
不用怕做完運動無左條眉,
 
就算炎炎夏日,去swimming,
 
依然擁有原整的眉型!
 
其實啲枝紋眉筆真係好方便!所以我都幾推介!
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()