又收到Laxelab的新產品啦!Yeah
 
就係這盒「Laxelab戰痘凝露套裝」
 
 
一打開個盒,見到兩枝產品!
 
 
 
一枝功效係抗炎抗菌,擊退暗瘡
 
一枝功效係舒緩過敏,去痘痘印
 
acne healing corrector配合茶樹葉油、蘆薈及尿囊素,
 
 
有效針對已冒起或初冒起之暗瘡膚質,
 
改善毛孔,平滑肌膚!
 
黃色的啫喱狀,很容易推開,不過剛推開時,
 
 
會有少少痴笠笠的感覺!
 
等一會兒,就會變得清爽!
 
acne scarring claritist蘊含余甘子、酸豆及二葉紅薯萃取,
 
 
降紅舒敏同時作深層修護,
 
強效促進癒合、減淡色素並均勻膚色,
 
解決暗瘡凋謝後留下之痕跡!
 
透明的啫喱狀,一塗上面上瞬間被皮膚吸收晒,
 
 
還有淡淡的清香味!
 
我用了五天而已,
 
早晚洗完面爽膚後用,
 
頭三天用acne healing corrector 搽抹於暗瘡患處,
 
第四天我已看到痘痘消左,開始得返啲紅印,
 
其實真的算消得好快,平日我至少要一星期多才會消到痘痘,
 
之後我就用acne scarring claritist 去改善暗瘡印,
 
以及舒緩泛紅肌膚,
 
看看我現在額頭的暗瘡情況,改善了很多喔,
 
 
雖然還冒兩粒暗粒出來,但之前的生痘痘的地方也消息了,
 
確實非常利害喔!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Laxelab 戰痘凝露
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()