Bobbi Brown也推出了氣墊粉底啦!
 
 
其實除了眼線,我也沒有用過Bobbi Brown的底妝產品喔!
 
今次真的是第一次接觸!
 
 
 
 
本身我覺得新推出的氣墊粉底也是會較油膩,
 
因為歐美品牌給人感覺也是會較厚重感,
 
後來BA姐姐告訴我,原來氣墊粉底也是係韓國製造,
 
今次還推出六隻顏色供給客人選擇,好貼心!
 
全也是專為亞洲人設計的,所以不會太灰白或太暗黃,
 
佢特別之處,就是最乾淨,
 
未使用之前,粉蕊不會吸飽粉底液的,
 
但當你要上妝,就需要按壓,粉底液才會浸出來,
 
 
 
就可以保持最新鮮最乾淨的粉底液!
 
令每次你用粉撲按壓氣墊時,也可以取適量粉底份量使用!
 
她幫我嘗試上面,令我驚訝既係,
 
 
遮到我極之嚴重既黑眼圈!
 
 
 
仲要之後不用上碎粉,摸上面都已經好清爽!
 
BA姐姐也說得對,加碎粉係會影響妝容的光澤感,
 
質感輕盈細滑,也算很容易推開,
 
所以我也頗推薦這個氣墊粉底的,又清爽透薄又有光澤感!
 
 
而且我出外一整天,有沒有溶妝的情況出現,也是幾持久的!
 
加入左合歡花及咖啡因分份,
 
不但有陣陣的花香味,又可以喚醒疲倦肌膚.
 
還有SPF 50 PA+++,對抗紫外線UVA及UVB,
 
係室內工作的朋友也很足夠喔!
 
粉底的秘密就係以「膠囊」技術及高度緊密的氣墊而製成,
 
能減低粉底內的水份流失,喂粉底內的成份保鮮及提高持久度!
 
氣墊粉底用一貫黑色盒,帶出街補妝也覺得好有型的!哈哈!
 
 
其實我是極力推介!我用過咁多氣墊粉底!
 
 
佢係數一數二好用!勁啱我皮膚!
 
最欣賞係用完真係一點都唔笠!
 
家下咁潮濕,佢都可以做到咁清爽!無得唔讚啦!
 
另外因為創辦人Bobbi他最重視擁有健康嘅肌膚作化妝基礎,
 
好的肌膚才能打造自然無限的妝容!
 
所以她推出三種不同功效的面膜,
 
 
排毒淨化控油面膜
保濕滋潤抗衰老面膜
明淨磨砂提亮面膜
 
當日Event中我就嘗試左保濕滋潤抗衰老面膜及明淨磨砂提亮面膜,
 
明淨磨砂提亮面膜就敷2-5分鐘,再用指尖濕少少溫水,
 
再慢慢打圈按摩,這樣就可以快速去除我們的死皮,
 
蘊含幼細的核桃粒子,打圈按摩的同時,
 
除了帶走老化的角質陳,還可以改善肌膚循環,加速新陳代謝,
 
從而令肌膚更加有光澤及吸收其後的護膚品!
 
看看我手上的分別就知道!即時白淨左好多喔!
 
 
一星期使用一次或兩次效果就會更好!
 
之後就用返膠原活膚保濕面膜,
 
 
 
這是三枝中,我最喜歡的面膜,
 
因為用完係即時睇到肌膚注入源源不絕的水分,
 
 
當中含保濕劑、天然植物油及水份,
 
 
為肌膚提供高效的保濕而又不會令到皮膚又厚重感,
 
 
含大量水份的多層珊瑚草,天然藻類的藻球萃取,棕樹樹脂,
 
將水分鎖住同時又可以撫平肌膚細紋!
 
同樣敷上面2-5分鐘後抹去,
 
佢仲可以當作急救面膜用的,幾乎會馬上補充水份,
 
令到妝容更加貼服,肌膚更有彈性!
 
 

 

 

 

 

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()