早排收到一盒面膜,
 
 
打開包裝,看到一張張面膜上也是一隻馬,
 
 
不用看名字,也知道與馬有關的,
 
 
馬油,其實近年也是經常聽到,
 
我樂樂也是用馬油塗面,塗身體的!
 
性質溫和,又可以好快滋潤肌膚!
 
所以馬油係眾多品牌中也會採用的!
 
上網一看,其實Crazy Monkey喺韓國是相當紅的!
 
 
好多韓國人也會選購!而濟州馬油面膜就係其中一樣熱賣人氣產品!
 
面膜含維他命B5、腺苷及植物成分馬齒莧,積雪草及金縷梅
 
有效抗皺,加強皮膚纖維細胞及膠原蛋白增生,撫平皺紋,平滑肌膚
 
為肌膚同時帶來深層滋潤,令皮膚更有彈性白滑!
 
前天,我外出一整天,忙學校的事,
 
回到家已經是晚上了,身體也好累,
 
由於化妝也化了一整天,所以缷妝後,
 
也看到額頭的細紋頗明顯的,鼻邊也已經脫皮了,
 
我就馬上打開這個馬油面膜敷15分鐘,
 
 
 
肌膚就立即回復返水潤飽滿,即時都睇到肌膚無咁攰!
 
 
很明顯的!
 
而且係令到整個膚色也有提亮點,
 
看相片就明白!
 
 
 
我連續敷三天,連上妝也好貼服!皮膚keep住也好靚的!
 
 
連我妹用完一次後也讚!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    濟州馬油面膜 Crazy Monkey
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()