新年前除了辦年貨,前幾天有時間就到銅鑼灣SOGO逛一逛看看,
 
行經Gucci看到它的SS16 collection 產品,
 
 
 
眼影好漂亮的,
 
 
BA哥哥幫我嘗試係眼,
 
 
 
 
效果出乎我意料,又頗好的!
 
 
平時我出街都淨係會用大地色,唔係金色就啡色,
 
無想過紅紅地的眼影我也可以Carry得到!
 
同埋呢種顏色仲好啱新年用喔!
 
就算新手亦可輕易造出立體感的!
 
當日我係店內還嘗試埋唇膏,
 
 
 
同樣也好喜歡的,打開蓋,內裹的包裝好美,
 
重點搽上咀又不會乾,因為我咀本身也好乾的,
 
又多唇紋,平日一定要搽潤唇膏先可以上到有色唇膏!
 
但今次什麼潤唇膏都無搽,直接上有色唇膏都感覺很ok!
 
另外眼影盒及唇膏也鍍上耀眼的 GG 標誌圖案!
 
黑盒有GG Logo加四周的黑金條紋,
 
 
 
包裝豪華又高貴!真係令人愛不惜手!
 
全新指甲油及各款彩妝產品以花園中盛放的鮮豔花卉命名,
 
極緻水潤唇膏推出帶杏仁粉紅色的 Carnation 色調與粉紫色的 Lilac 色調,
 
 
極緻閃爍甲油則推出和暖灰紫色調的 Dark Anemone 色調,
 
 
而極緻魅惑雙色眼影則包括淡紫紅色的 Primrose 色調,
 
 
就係Cayin嘗試上眼的顏色,
 
下回我再詳細分享用春夏 2016 Color Collection 彩妝品化的妝容丫!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    GucciBeauty
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()