Cayin由中學時已開始帶隱形眼鏡,
 
後來慢慢就開始帶有色的隱形眼鏡,
 
有色的隱形眼鏡近年也愈做愈好,
 
而且我認為最大好處就係可以配搭不同眼妝,
 
又可以令雙眼更有神好看!
 
加上本身我也有好深近視的,
 
所以如果不帶眼鏡,也會帶cons
 
那倒不如揀一對舒服又配搭到自己妝容的colour cons!
 
有睇我開我的post也知道Cayin一向也有帶開台灣的晶碩光學pegavision,
 
真係好舒服的!
 
我還搭我家人去台灣幫我買了八盒棕色日拋隱形眼鏡回來!
 
最近很高興收到PR寄來的兩款晶碩光學有色隱形眼鏡,
 
 
一款係綠色(日拋),一款係紫色(雙週),
 
 
兩款我也嘗試過,個人認為日拋晶鑽綠係較為舒服,
 
始終日拋的,也是做得較薄,帶的時間也可以較長一點!
 
加上最初我覺得晶鑽綠應該會較為誇張一點,
 
 
 
但帶上眼後,效果卻很自然喔!
 
 
 
上妝後也是好美美的,雙眼由呆滯馬上變得好精神!亦有拉長效果喔!
 
 
 
喜歡的朋友一定要試試看!眼神也更有魅力!
 
包裝好容易打開!帶去旅行又方便!
 
 
 
含水量58%
 
抗UV
 
度數供應0度至1000度,
 
不過100 ~ 600度 (間隔0.25度)
 
而650度 ~ 1000度 (間隔0.50度)
 
弧度8.5mm,直徑14.2mm
 
每盒就有20片,即係可以帶到十天!
 
不過如果你雙眼同我一樣,近視不同度數的話,
 
就需要買兩盒,就可以帶到二十天!
 
這款日拋系列我也好推介給大家的!
 
自然得來又有少許花款,
 
加上日拋又比較乾淨 ,對眼睛也是好的!
 
配搭一個好簡單的大地色眼影也好看的!
 
另外的就係山澄紫色,
 
 
含水量58%
 
抗UV
 
同樣弧度8.5mm,直徑14.2mm
 
可以配戴週期兩星期,
 
1盒2片裝,
 
 
度數也一樣,0度至1000度,
 
不過100 ~ 600度 (間隔0.25度)
 
而650度 ~ 1000度 (間隔0.50度)
 
帶上眼真的很耀眼,
 
 
我配搭一個深紫色眼影,
 
 
也好漂亮!如去Party,真係不錯之選!
 
 
不過舒服度沒有跟日拋的一樣,
 
帶六小時多左右,我就感到雙眼有點乾,
 
所以Cayin也是較喜歡日拋的!
 
晶碩光學pegavision紫外線固色技術,
 
保護角膜不直接接觸顏色,
 
讓客人安心配戴,不只美麗而且更加健康!
 
其實帶過晶碩光學後的朋友都會愛上它,
 

還不時都會推出新款新色,真係太好了!

 

Pegavision 晶碩光學(face group係獨家代理)
 
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()