眼睛係我哋既靈魂之窗,
 
新一年,大家都想精精神神同屋企人拜個靚年,
 
 
但大家都知,放長假都唔會咁早訓,
 
係極要夜訓,而第二朝一早就要起身去拜年,
 
唔想用個頹樣去見人,呢個妝容就幫到你喇!
 
今次的妝容我會用前陣子收到的英樹Inglemirepharm's化妝品,
 
包括BB Cushion,四色眼影,睫毛液及眼線液,
 
我還拍了短片作分享!大家可以看看喔!
 

先用bb cushion 好快速咁遮蓋哂面上既瑕疵,
 
 
這個英樹的bb cushion我之前也有推介過,
 
 
 
效果自然,而且遮瑕度又高,
 
完全係可以好快咁幫我打好個底妝!
 
 
適用於任何膚質,質地也是很清爽的,
 
 
含多種名貴植物提取物和透明質酸成分
 
能舒緩滋潤乾燥肌膚,平衡油脂!
 
其實想個樣精神其實好簡單,只要化好對眼,你就成功左一半!
 
植物魅惑四色眼影盤,
 
 
眼影的色夠出,而且四隻顏色又靚又易配搭!
 
 
顏色帶細細閃片,細緻又貼服!
 
先用淺金色眼影搽哂成個眼窩位,
 
 
 
 
再用一個淺啡色搽係近眼線位營造個層次感,
 
 
 
最後就一枝細掃點少少深啡色係眼尾位慢慢掃開,
 
 
 
順便就搽埋下眼線既三分一左右,
 
跟住就畫返條眼線,眼尾位我都習慣稍為向上拉長少少,
 
 
 
以“透明質酸”為主打成分,
 
出水流暢,一筆成型,也很容易勾畫眼線!
 
雖然現在對眼都精神左好多,
 
但都千其唔好懶,夾下眼睫毛,搽埋睫毛液,
 
 
 
令到眼睫毛有增長效果之外,
 
其實搽睫毛液仲會令到雙眼有放大既效果的!
 
 
英樹植物纖長睫毛膏
 
富含多種天然植物萃取精華,
 
如天然的助乳化劑蜂蠟,具有輕微防腐、保濕、抗菌等功效;
 
巴西棕櫚樹蠟具有其它蠟所沒有的極高的光澤度和超乎尋常的硬度,
 
同時具有一定的軟化與潤滑作用,可以使睫毛纖長持久,
 
最後掃返少少既胭脂同埋搽返個咀就完成啦!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()