上星期到觀塘Meowopia貓貓咖啡店出席Canon喵星人攝影教室Event,
 
 
大家齊齊嘗試用Canon EOS M3 及 M10相機去拍攝喵喵,
 
 
Meowopia咖啡店位於觀塘成業街成業工業大廈1401室,
 
位置也算方便,地鐵站一出步行約七分鐘就到達目的地,
 
當日大會攝影師還教我們怎樣拍攝貓貓,
 
 
分享一些拍攝技巧,
 
攝影師說若果只是從我們人眼的高度來拍攝貓貓,
 
 
相片出來效果會很平凡,所以試試跟牠的高度一樣,
 
從牠的水平去取景,出來的效果會更自然和平衡的!
 
亦可能低過牠的水平,拍出來會有種有型氣勢的感覺,
 
所以我當日我真係又跪又坐,確實真係會拍到好的照片!
 
亦可以嘗試淨係拍攝某部,例如手,腳,來個大特寫,
 
確實牠們的肉球手真係好可愛的,
 
最後攝影師也分享,可以將相機傾斜少少拍埋牆身拍攝,
 
 
又會拍攝到不同角度貓的美!
 
聽完我已經好興奮,馬上拎起大會提供的Canon EOS M10嘗試一下,
 
拍攝時小心快門太慢,因為喵喵們動作好快,
 
快門太慢會很容易令相片變模糊!
 
Canon EOS M10體積也不算大,我拎上手,
 
配合埋Kit 鏡 18-55mm,又不太重,
 
 
感覺算是剛剛好的,女孩子可以將它當為一部隨身機,
 
又可以隨時selfie!
 
 
內置操控上亦是較為簡單,
 
 
即使係攝影新手,亦可輕鬆拍出不同效果!
 
我個人認為主要賣點是反mon、價錢抵玩、輕便及像素,
 
如果你係覺得一部傻瓜機拍攝出來的相片已經滿足唔到你,
 
又覺得單反相機對你來講太重有點吃力,
 
這一部輕便的無反相機就可能好啱你心水!
 
M10係一部入門級無反,
 
擁有三隻色,包括黑色、白色、灰色選擇!
 
由於我只是嘗試用Canon EOS M10拍照,
 
所以我揀左幾張滿意的給大家看看喔!
 
 
 
 
 
產品及產品說明由Canon提供.
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()