close
相信好多也聽聞過韓國Skin1004的彊屍面膜,

最熱賣的「彊屍面膜」於去年推出後旋即斷市,

更成為多間百貨公司及網上購物平台的人氣熱賣No. 1產品,

係相當有名的,我自己都用左幾盒,效果出眾,真係抵咁多人讚!

最近收到Skin1004全新推出的濟洲馬油霜,


二話不說馬上開來用!

可能好多人一聽到「油」字,就會覺得一定好油膩!

對,不過這幾天天氣突然好凍,氣溫下降得好利害既時候,

我就會覺得這瓶馬油霜係十分好用!


馬上幫你解決皮膚緊繃乾澀的問題!好Work!



仲可以鎮靜舒緩紅癢!
 
SKIN1004推出的全新濟洲馬油霜含濟洲發酵馬油成分,

給肌膚深層營養滋潤及補水,

能快速被皮膚吸收,促進皮膚水油平衡及自我修復能力,

令皮膚更顯柔滑舒適,回復健康光澤,

同時,馬油保濕修護霜獲韓國食品及藥品監控管理總局(KFDA)認證其抗皺及美白功效,

可有效改善皺紋、乾紋,並有助舒緩發紅、痕癢等不適問題,

SKIN1004全新濟洲馬油霜適合任何皮膚(特別適合乾性皮膚) ,

係韓國係好暢銷的產品!

用左大約一星期,覺得最大效果就係搽完有助紓緩乾燥痕癢等問題,

尤其適合乾燥天氣使用,我甚至連手踭腳踭位也會搽埋,


因為實在太乾燥,要用它幫我才行呢!

甚至脫皮時,它絕對是救星黎!

白色的膏狀質地,淡淡清香味,



性質溫和而且具多元修護功效!
 
含濟洲發酵馬油、澳洲堅果油、海藻醣、乳木果油、尿囊素、雪絨花精華、珍珠精華、薰衣草、洋甘菊成份,


可舒緩炎症、修復受損皮膚、鎮靜舒緩、滋潤保濕、平滑肌膚紋理、抗氧化等功效,

每次潔面及爽膚後,先塗精華素或乳液,

最後取適量均勻塗於面部,


並輕輕拍打幫助吸收就可以了!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Skin1004 濟洲馬油霜
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()