我好喜歡的NUXE有新產品推出了!

就是豐亮極緻抗皺系列!


上星期我就到中環出席NUXE Event,


今次的抗皺系列合共有六種產品!

我一去到,已經馬上嘗試!又係超香花香味的!大愛呢!



我還很幸運抽中一系列產品!超開心呢!


看來我真係可以慢慢嘗試啦!

NUXE成功研發一種智能植物細胞,全新革命性超卓越植物配方,

蕃紅花及簕杜鵑雙花細胞,

把蕃紅花活性分子注入簕杜鵑活性細胞內,

能加強細胞之間的協同作用,

更容易滲透每一層肌膚,持續12小時激活肌膚主要細胞,

可以提升角質細胞及彈性纖維細胞!

好多時一聽到抗皺產品,就會好自然覺得好油膩,

但今次我嘗試所有產品也是沒有油膩感,

質地細緻,又容易推匀,吸收度還很好!

而且重點隻香味真係好喜歡!

有一陣淡淡的橙花香味,非常令人舒服!

其中的豐亮極致抗皺精華液係適合所有肌膚使用,



配方中既蕃紅花能阻止黑色素形成,有效均匀和亮白暗黃膚色,


這個我也頗喜歡用的,我覺得使用後最明顯係皮膚更加緊緻!

一用完後,如果加以按摩,馬上會看到收緊效果的!


搽完佢,皮膚已經好飽滿水嫩的!


另外這個抗皺緊緻滾珠面膜也是我最喜歡的,



我認為滾珠頭一路可以幫面部按摩提升面部輪廓,



又可以敷面膜,一舉兩得!



滾珠頭仲可以帶來冰涼感,

將噴嘴轉至右側ON


再用滾珠於面部中央向外塗抹,

可以作一sleeping mask用,

亦可以當作一個普通保濕面膜用,一樣咁正,

一路敷一路聞嗰種舒緩既花香味真係好放鬆!

大約敷10分鐘左右,洗淨後已睇到皮膚提升左,而且光澤感大增!


豐亮極緻抗皺細緻乳霜


配方中的海洋多醣類能收細毛孔及阻截過多油脂,

並以有機虞美人花瓣萃物 為肌膚補濕,肌膚重現年輕.

適合中性至混合性肌膚使用.

豐亮極緻抗皺潤澤日霜


配方中的白芒花籽油含有豐富的脂肪酸能滋養肌膚,

有機虞美人花瓣萃取物則為肌膚補濕,肌膚重現年輕.

適合乾性肌膚使用.

豐亮極緻抗皺修復晚霜


配方中的仙人掌萃取物有助於晚間激活去角質的肌膚酶,

有機虞美人花瓣萃取物則為肌膚補濕,肌膚變得年輕有神采.

適合所有肌膚使用.

豐亮極緻抗皺緊緻眼唇霜


配合植物咖啡因為眼周去浮腫及黑眼圈,眼睛明亮有神.

適合所有肌膚使用.

全新Nuxuriance® Ultra豐亮極緻抗皺系列1月下旬於於全線莎莎獨家發售.

查詢電話: 2505 5023
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()