繼上一次分享左Pantene既潤髮精華素後,

最近又再次收到Pantene乳液修護深層滋潤髮膜,


因為精華素,我用完既效果及感覺也是很不錯的,

所以再次收到產品後,我也是馬上開左佢嘗試,

唔知大家有冇用髮膜習慣?


我就有,加上我係長頭髮,經常會造型出街,

又夾又梳又吹又使用各種的定型產品,

所以如果不好好保養頭髮,就會又乾又旱又開哂叉,冇哂光澤感!

我一打開個蓋,已經聞到好香既香味,


專屬Pantene既香味,哈哈!


我係好喜歡,由其我長頭髮,洗完第二天出街,

也會聞到陣陣香味!

髮膜質地係乳霜,相比精華素既質感較為厚,


但用後,同樣我也好喜歡,

大部分既髮膜也是較為油膩的,

但這個卻沒有油膩感,但又做到滋潤頭髮的效果!


這是我喜歡用它的原因!

又可以集中修護受損部位,例如耳下,脆弱易斷既髮尾,

一星期用1~2次,重點修補,讓稀疏髮尾重返健康豐盈!

用完後,已清晰看到髮質清爽柔順,毛燥減少了,髮絲光亮!

梳又易梳左,減少打吉問題!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()