我見很多女孩子也好喜歡整gel甲,

不過我這個懶人就喜歡係家自己整一些簡單gel甲款,

因為我平時做家務,照顧小朋友,

如果油指甲油就容易刮花,加上油的時候又要等乾,

較為麻煩!

最近收到Bunny&Bunny推出國外最新式DIY三合一甲油膠系列,


重點係不需使用(基底油)與(護甲面油),

直接塗抹Bunny&Bunny甜心甲油膠,


就可以令到啲指甲靚好多!

你亦可以再喺指甲上彩繪及加尖石!設計不同甲款!

乾固時間短,又不用打磨,省時方便! 

LED光機仲要係USB插頭, 更方便.


而且產品標榜為無毒無味,

不含水銀,甲醛,甲苯...等有害成份!更加安全!

LED光照射固化時間約30-60秒,好快的!

不過以我經驗,可以多照燈30秒,

小Tips: 上Gel前用酒精清除左甲面上的油份及水份,

也可以另外買透明色封住效果都會較為持久!

顏色出來的效果很均勻又透薄!

不加面油,也很有光澤!

如果指尖花左,淨色的亦可直接補上照燈,再在全甲輕塗一層,就可以了.


如果你要做家務的,因為Cayin雙手也是經常要洗東西!

就keep不到兩星期,

大約只可以keep到1星期左右,

使用方法亦好簡單

1. 挑選喜歡的顏色



輕薄塗抹在指甲上




2. 經由LED光燈照30-60秒就可以固化而成


真係超級方便!

看我搽完一層及兩層後的效果!



紅色後美的,好適合新年用呢!

最後講埋怎樣卸甲!又係好方便的!

用這盒卸甲紙巾,



打開包裝,套入手指內,然後用它包裝上附有的膠紙貼好,

 
等8~10分鐘左右,就會見到個GEL甲油甩哂咁制,


然後再用木棒輕輕推走就卸哂啦!


就算用深色甲油,卸完甲也不留痕跡!太好了!

ROSY RAIN專櫃有售


---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Bunny&Bunny DIY Gel甲 Gel nail
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()