最近因為我身體好差,

要睇中醫調理身體,因為太虛既關係,

所以醫生開俾我既藥也是較為補,

就係因為咁,背部和額頭也谷左啲粒粒出來,

最後我也要出動家裏既抗痘產品幫幫我!

最近收到來至澳洲既TandHK特級暗瘡粉刺抗炎膏,


包裝好得意,一粒波波咁,




除了可以去痘,去紅去印,

連若男仕平時剃鬍不小心割傷都可以用!

是以獨特的尊貴混合原料,


含辛乙二醇和Phenoxyentanol - 抗菌譜廣

紫蘭花 - 舒緩肌膚,提亮膚色,自然癒合成分

荷荷巴 - 保持水分不會阻塞毛孔,保護皮膚健康

甘油- 軟化皮膚

羊毛脂- 保護皮膚

確實用左一晚,第二天早上我已看到效果!



看看我用左五天既效果!


痘痘已經退哂咁制,連啲印都淡左,

我就選擇成個額頭打圈咁搽,

用後會有少少乾,但不會脱皮!

所以嗰排我會著重保濕多啲!

就算搽完再上妝也完成冇問題,唔會起刷子膠碎!

果然效果係快,係家中必備的!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    TandHK 暗瘡膏
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()