神仙水好用係好多人都知,

現在出埋「神仙油」facial treatment oil,更加貼心


好多人也知道皮膚如果過份乾燥,就會變得容易敏感,又痕又痛又紅,

所以佢就係秋冬最佳組合,係皮膚S.O.S.急救法寶!


上兩星期到 SKII event,當日工作人員還這枝用神仙油幫我按摩手既肌膚,


我發現神仙油好快吸收,

而且仲有個測試,係咁多枝不同精華油中,

SKII神仙油吸收度係最明顯的!


平日用佢來按摩面簡直一流!我每朝早也會有些水腫的,


所以習慣會按摩一下,現在佢就做左我既按摩油啦!

這枝神仙油仲可以mix精華,面霜,粉底液用都得!




搽完佢再搽精華會更吸收,

使用前,要先輕搖神仙油,


如果你係乾性肌膚,份量可以多少少,5-7滴,

若好似我咁,偏油肌膚,就用2-3滴已足夠搽哂成面,

61.8:38.2黃金比例,比起純天然精華油更加令皮膚吸收,


SKII神仙油以天然精華油和4倍濃縮PITERA 結合來徹底滋養肌膚,


含有地中海的橄欖油,南非的牛油果精油,

拉丁美洲的祖祖巴油,日本精米醇及米糠精油,

以及角鯊烯油完美調和成天然精油,

蘊含必需脂肪酸Omega3和6,

可以恢復皮脂坊間的平衡,加上有天然胡蘿蔔種子油及薰衣草油,

所以記僅使用前,放係手掌心中聞一聞!


可以令你更放鬆!

使用左一段時間,除了有滋潤效果,亦發現皮膚變得更有光澤,

使用5天後,


使用10天後,皮膚明顯更有光澤感.


毛孔更細緻,油脂分泌都冇咁多,可以以油制油!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()