上回開箱文後~

今日就要來個示範Philips VisaPure Advanced效果啦,


我還拍左短片示範!



一部儀器,同時可做到潔面,面部及眼部按摩,

有三種刷頭,潔面刷頭、活力按摩刷頭及冰感眼部按摩刷頭,


儀器會透過智能識別科技,

換上不同既刷頭就能調節相關的程式,

就會有不同時間既微震次數和旋轉速度,

去達致相關的護膚效果!

潔膚儀刷頭作潔臉,


採用Dual Motion 2D 淨亮科技,

可糅合微震與旋轉技術,

兩種速度設定,包括溫和清潔與深層清潔,

滿足不同皮膚需要!



用設有貼心的智慧潔面計時提示,

每20秒短暫停頓半秒,提示轉換清潔部位,並於一分鐘後自動關閉!

刷頭個毛毛仲好柔軟,咁就唔怕會洗傷皮膚啦!

看看我潔面前&後的效果,肌膚會好乾淨,黑頭也減少了!


而另一個活力按摩滾輪就係用黎按摩面的,


好似我咁,成日都要留家照顧樂豬,

根本好少時間可以外出做Facial,

但有時早上起床,個面又會水腫腫咁,

但下下用手又會好攰,就可以用佢黎幫助下我啦~

刷頭上面既珠珠係模仿人手按摩,

能創造輕撫,揉捏、輕叩等手技及雙向旋轉,

90秒就會反方向轉,

旋轉按摩每分鐘共750次,

旋轉和微震二合一,配搭面霜及精華素一起使用,



有效激活肌膚微循環,

活力按摩滑輪能促進淋巴引流,

改善肌膚代謝循環狀況及肌膚暗啞疲勞現象!

仲可以做下頸既位置,推下淋巴去水腫,

過程好舒服的,我幫我老公做佢也好喜歡!

看看我做完一邊面的效果!


馬上提升左,虎紋也冇咁就深,變左大細面!哈哈!

不過做完,血液會循環左,所以會有點紅紅,

過了一會兒好快就會散!

最後冰感明眸按摩頭,


因為陶瓷塗層設計,所以長期都係凍冰冰,

以微震模式及溫柔旋轉的力度按摩,

我就喜歡用微震模式去點穴位,



配搭眼霜或精華素一起使用,

利用每秒120次納米微振幫助導入護膚品,

有效紓緩眼部疲勞,激活眼部循環,減淡黑眼圈!


希望大家喜歡我既分享啦!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()