上星期六同Makiyo一齊到銅鑼灣參與


CLASSES.com.hk舉辦的自製天然手工梘工作坊,


整3件手工梘,好好玩的!



原本仲諗住會不會很難,

沒想到其實都ok,算容易的,

不過我開頭也是很雞手鴨腳!

整手工梘好衛生,

整完對手,唔似其他手作咁,好污穢!

而且天然梘還好香的!


好想拍照分享俾大家看看我整的作品!

沒想到我第一次整,也很不錯!

第一粒係紫水晶,如果唔講,真係好似粒水晶!哈哈!


我一向做這些手作東東都係不太好,

今次也算很成功呢!

手工梘遇到水後,會變得更美的,

是不是應該用「晶凝通透」來形容?哈哈!

第二粒就係粉紅水晶,跟剛剛那一粒好相似,


看來我也是較喜歡水晶類的!

第三粒就好似龜苓膏,哈哈,都怪我落得太多黑色顏料,


不過別有特色,我也好喜歡!

今次活動由 CLASSES.com.hk 邀請


CLASSES 網站: www.classes.com.hk


---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    CLASSES.com.hk 自製手工梘
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()