前兩星期,Cayin又勁開心收到Philips新出的VisaPure Advanced 淨肌活膚SPA,



PR朋友跟我說,這部儀器剛新出沒多久,

已經很多人買!

上一次跟我老公到百老滙買電話時,

我看到還要客人先訂購才有!真利害喔!

因為實在太方便啦!

都市人,包括我自己,每天也好忙忙碌碌的,

一到放假,也是習慣係家中休息較為多,

但隨年紀增長, 肌膚變得容易鬆弛失去彈性,

係這個時候,就可以幫自己護膚保養一下皮膚啦,為肌膚按摩一下!

開箱講下入面有啲咩啦~



配件又不算太多,一部Philips VisaPure儀器,

一個插頭,三個刷頭,充電插座,說明書,最後就係收納袋!


這盒套裝集合潔面、按摩提升及眼部通淋巴去水腫三種功效,


它結合潔膚儀刷頭、


活力按摩


及冰感明眸按摩頭三種配件,


透過智能識別科技,


只需插上專屬配件就能調節相關的程式,

以不同的微震次數和旋轉速度及程式時間,

就可達致相關的護膚效果!


簡直係一物多用,一部多功能儀器,

一次過做到潔面,按摩面部及眼部,

安在家中,就可以隨時隨地享受到Home Spa Facial!


而且外型設計做得好細緻貼心,又輕巧,


就算晚上一邊睇書睇電視,也可以隨時用它幫自己按摩!


充電亦好方便,有燈時就代表充電中!


其倒頭站立式充電設計,可以令你洗完面,


讓濕透刷頭的水倒出來,還有個蓋係通氣設計,

那就不用擔心滋生細菌問題,非常衞生發方便!

轉換插頭亦十分方便!

潔膚儀刷頭作潔臉,可糅合微震與旋轉技術,滿足不同皮膚需要!


而活力按摩滾輪能仿人手揉捏按摩,配搭面霜及精華素一起使用,


能促進淋巴引流,仲好舒服!

改善肌膚代謝循環狀況及肌膚暗啞疲勞現象!

最後的冰感明眸按摩頭,因為陶瓷塗層設計,所以很冰涼的,


配搭眼霜或精華素一起使用,

有效紓緩眼部疲勞架!

下回我就同大家分享效果同使用方法啦,密切留意喔!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()