close
孩子敏感泛紅的肌膚,


經常困擾著韓國Akeyung集團中央研究院的首席研發博士 - 朴炳德醫生,

Atopalm源自於對孩子的愛,這位父親成功研發出突破性專利技術–MLE®,

終於係韓國No.1 的抗敏品牌ATOPALM誕生了!

我自己也有小朋友,其實也很明白,

小孩子肌膚較容易敏感,所以會特別注意!

剛好這幾天天氣真的好凍,我肌膚也很乾燥,

而我仔仔面的皮膚還有點泛紅,

幸好有ATOPALM幫幫我!解決乾燥問題!


為慶祝韓國連續9年No.1的抗敏品牌 ,

韓國顧客推選為No.1嬰幼兒品牌的ATOPALM正式強勢進駐香港,


早前有幸可以參加「ATOPALM為肌膚添上笑容產品發佈會」


除了講解ATOPALM品牌故事及唔同系列既產品!


還可以享用茶點及同大熊拍照,



仲可以DIY韓國大熱字母手繩!


好感謝品牌送左咁多產品給我嘗試,


暫時用左我三樣產品,覺得價錢經濟實惠外,

用後感亦十分好,我仔仔樂豬平日係好怕洗頭的,

因為怕洗頭水不小心入眼會痛!

每次我都要好注意,加上佢會動來動去,

所以幫他洗頭對我來說,也是頗麻煩的!

但現在用左ATOPALM洗頭水及沐浴露一星期多,


佢就冇左這個問題,還會自己用洗頭水洗頭洗身,我也好驚訝!

無刺激性的天然成份,好温和!

係最接近皮膚PH值的弱酸性洗髮露!

我自己也有用他的沐浴露,發現相比其他沐浴露,

洗完皮膚會沒有那麼乾燥!超好呢!

MLE®專利成分,性質溫和、安全,

有效平衡肌膚pH值!

最後我要介紹係啲枝牙膏裝既Derma Soothing cream,


我認為簡直係萬用膏,

由於我的手經常也濕水,所以好乾的,

用佢來搽手會馬上滋潤雙手,



又可以幫仔仔搽面,減少泛紅狀況!

因為佢可修復肌膚的天然屏障,改善敏感膚質 ,

聞落味道甜甜的,好舒服!

就算皮膚過敏發紅的成人或孕婦亦可使用!

希望大家喜歡我今次分享!


---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()