天氣終於都凍喇!對我呢啲混合性偏油肌膚來講也算好事,

毛孔也細緻了,油脂分泌又冇咁旺盛,

不過因為天氣乾燥,好自然皮膚相對較為缺水,

由其面頰兩旁,鼻邊也會有脫皮問題!

如果唔理會,就會造成肌膚極度缺水,

肌膚內部水份同皮脂會失去平衡,

導致皮膚反饋性地刺激皮脂腺分泌增加,

造成一種"外油內乾"既問題!

所以今日想推介一下最近用既韓國Gobdigoun護膚品,


韓國無論係男或女孩子,皮膚也是非常漂亮的,

好令人羨慕,白裏透紅,又有充滿光澤感!

Gobdigoun公司位於韓國明洞LG品牌保養品專賣店,

於5年前開始自創GOBDIGOUN(高美高允)品牌!

我一用之下也是很喜歡的,

先講GOBDIGOUN 24K Placenta Power 黃金羊胎素面霜


包裝真的很華麗,拎上手感覺很高貴的,


打開後,細心看看,真的有金箔在面霜中,



黃金有皮膚淨化排毒.膚色改善等卓越效果,

是防止老化的一等功臣!

而澳洲產羊胎素就含有羊胎素蛋白質30mg 在純淨的澳洲,

並有科學系統化生產出天然羊胎素,

羊胎素的分子結構有類似人體和酸成分,

可以排毒抗老,高營養高保濕成分,

另外還有積雪草,用在傷疤治療的成分,幫助皮膚再生,恢復損傷細胞,

每次洗完面,均勻咁塗上面上,加以按摩至吸收,



滋潤度很足夠,適合這種天氣用,


最方便係連眼既肌膚也可以使用,


就算我呢種偏油肌膚用,也覺得很不錯,

連續使用五天左右,已看到整個膚色望落也冇咁暗沉!

跟住就到眼膜喇,GOBDIGOUN黃金EGF膠原蛋白眼膜,



眼紋會隨著年紀增長而增加,

當眼周肌膚缺水或天氣乾燥時,眼紋也會容易出現,

所以眼肌膚保養也是很重要的!

眼膜含有黃金和EGF(表皮細胞生長因子)的成分,

幫助肌膚再生,修復細紋,維持眼周肌膚緊緻彈力,


一盒有60片,可以日日用,就剛好使用一個月!


眼膜係凝膠質地,可以敷30分鐘,涼浸浸的,


可以舒緩雙眼疲倦,敷完明顯個眼圈都冇咁黑丫!


面膜當然也要推介的,羊胎素生物纖維面膜,


連個包裝都好靚,但不是得個樣,

用完我係愛上的,一打開,精華很多的,


所以如果有儀器的話,可以用精華做個導入都好正,

採用羊胎盤,胎盤除了有抗衰老的作用外,

亦能除皺紋,美白及去色斑,還發揮高度鎖水及補水功效,

改善膚質和防止過敏情況

(羊胎素有非常好的修復細胞作用,改善過敏性皮膚炎,抑制過敏肌膚及濕疹等)

一盒有十片,面膜同樣是凝膠質地,


分上,下兩塊,所以好貼面,



敷20~40分鐘,就可以取下!

看看我用完既效果,係好明顯皮膚脹卜卜咁,

連暗瘡印都減淡左架!



睇完我既分享,如果想嘗試的話千萬不要錯過我的Facebook Fanpage的Giveaway喇!

Gobdigoun很好,再給我兩盒美人魚系列面膜,超美,

美人魚抗皺面膜 及 美人魚美白面膜


自己也很想用呢~ 不過我也想一齊同人分享!

想參加的,就快去我Fanpage 看喇!

多謝大家的支持喔!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 

arrow
arrow
    文章標籤
    羊胎素 韓國 Gobdigoun
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()