要示範效果啦~


上一篇開箱文我也提過本來好想臨近聖誕節,

自己也好想買個大少少捲髮器造型,

點知好開心剛好收到Philips既自動捲髮器,

所以我要來個開心Share ar~

我還拍左個短片示範!


其實我已用左幾次喇!好方便又慳時間,

枝自動捲髮器拎上手又不會太重,

最重要for我呢啲輪盡人,唔會辣到手同頸,

又貼心,3段定型時間,3段温度,同埋3段捲髮方向選擇,

將一細束(2~3厘米)的頭髮放入去自動捲髮器,


每次份量不能太多,否則就會卡住捲不到,

按個@制,頭髮就會自動捲入去,


Keep住按@制,直到聽到嗶嗶嗶嗶,咔唰一聲就可以鬆開手,

把頭髮放落黎,


咁就好輕易就捲到頭髮喇!連後腦既頭髮都可以輕易捲到!

看看我的效果!



希望大家喜歡我的分享啦!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()