早前我又再收到英樹既新產品,羊胎素既潔面膏,保濕水,精華眼霜同埋面霜,


係"胎盤蛋白”為主打成分,

之前我也堆介過佢既精華同面膜!

除左有好好既保濕效果,改善老化細胞的再生,仲有抗衰老功效!

現在這四樣產品我也用左一段時間,最喜歡個潔面膏同埋眼霜,


我仲同Carmen一齊拍左短片示範效果.


先講個潔面膏,性質好温和,好多人可能也會覺得膏狀既潔面產品洗完會好乾,




但佢係一啲都唔會,洗完個面就算唔馬上搽面,都不會有媽媽緊既感覺!

含超溫和潔淨成分氨基酸,性能極其溫和,

其中的蓮花提取物,馬齒莧提取物,維生素E等天然植物精粹成分,

能滲入皮膚內層,減少有害活性氧,消除自由基,

令肌膚清爽,滋潤,富有彈性.

用完摸落仲好滑!

跟住就用返啲個精華保濕水,


以珍稀的自然瑰寶胎盤蛋白為主打成分的保濕水,


結合天然植物精粹北美金縷梅提取物,馬齒莧提取物,甘草提取物,

透明質酸鈉等,

能有效祛除暗黃、收縮毛孔,補充肌膚水分!

同樣都係好清爽,用完一啲油膩都冇!


同埋皮膚會好飽滿咁,之後搽咩都會keep住好水潤,

跟住就用返我喜歡既眼霜,


先講個包裝,

選用泵壓式瓶身,隔絕空氣,令佢唔會咁容易氧化,

保持成份既活性,枝出來佢係cream狀,但一係眼周肌膚堆開後,


好快就吸收哂,同埋我用左一星期多之後,

都睇到啲細紋冇咁明顯!


一款添加天然植物成分的眼霜,

蘊含天然珍貴植物精粹,如富含“美白黃金”之稱的甘草提取物,

含活性因子,提高細胞能量水平,

能深度滋養,撫平皺紋!

最後就返佢個面霜,因為我係混合性偏油既皮膚,


所以我覺得佢較適合冬天用,

質地比較厚身啲,我會薄薄搽一層,



所以如果天氣凍,我份量就會用多少少!

含全緣葉澳洲堅果籽油,牛油果樹果脂,

油橄欖果提取物,馬齒莧提取物,

透明質酸鈉等多種天然植物精粹成分,有效淡化表皮皺紋!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()