close
早前Cayin收到ORBIS寄來既兩樣護膚品同埋一盒修身周打湯,



我終於都嘗試到ORBIS既卸粧水,


曾經也聽過朋友說很不錯的,

我嘗試用後,雖然透明質地,

質地也較厚身,感覺像卸粧液多一點,


亦可濕手使用,由於我皮膚也是屬偏油皮膚,


所以我選卸粧油也是較嚴謹,怕會過油出粒粒就麻煩喇!

用左這枝ORBIS一星期多,

每次洗完過水感覺也很乾淨,又易推,好輕易就把全妝落乾淨!


獨有Aqua Cleansing成份,不需要乳化,

含30%氨基酸及透明質酸等保濕成份,加上無油配方,

無油份、無香料、無染色料‧不含酒精‧弱酸性 

通過過敏及粉刺測試,使用後也是很清爽的!

之後就到緊緻活顏保濕水


這個係為重力下垂線部位注入豐潤稠密的水份,

從內潤澤肌膚,提升飽滿緊緻感.

質地好似薄薄的保濕精華咁,搽完好快就俾皮膚瞬間吸哂,


完全無任何黏膩感,


含有HSP的酵母精華、D.N.A. HIBIS萃取物=保濕成份

even wateroil=整頓成飽滿柔軟肌膚的保濕成份

滲透型膠原蛋白=賦與肌膚水潤緊緻感的保濕成份 ●

無油份、無香料、無染色料

不使用界面活性劑,無酒精,弱酸性

最後這盒粟米濃湯味既修身周打湯


一盒有6包,我每天早上也會飲一包,


好香既粟米湯,加上粒狀大豆蛋白及荷蘭芹,味道更香甜濃都,

其實飲完一包都已經夠哂,


好飽飽,又好飲!

只要將周打湯倒入大杯中,

注入100ml沸水並徹底拌勻,

然後再逐少倒入100ml沸水,直至完全溶解即可享用,


蘊含多種維他命、鐵質及鈣質,


而每份(34g)更配合2.9g膳食纖維,

仲有助增加飽肚感及促進腸道蠕動!

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()