一講到Bioderma,就會好自然想起落妝水,

我自己也有用過,非常大讚!

早前Cayin收到Bioderma Hydrabio 水活保濕系列既三樣產品,



真係太好喇,係啲個轉季時候,時冷時熱,

皮膚就容易出現缺水,不穩定症狀,

我就係咁,額頭冒油,冇啦啦又跑來一堆細細粒既暗粒,

但其實有時又會好乾,早上起床會見到額頭一條條細紋,

狀況很不穩定!嗚...

早前收到Bioderma Hydrabio Mask 水活深層保濕面膜


白色cream狀質地,將面膜直接塗於面上,


初次使用時,敷10分鐘,額頭既暗粒馬上平復返,

真係好驚訝!補水能力超強!

而且還能穩定返我既肌膚狀態,很強!


蘊含高濃度Aquagenium®,

加強水分的輸送及注入每個缺水細胞,

迅間令肌膚透現明亮光澤!

現在一星期我也會盡量使用一至兩次!

Hydrabio Lotion  水活保濕爽膚液


清清涼涼,質地清爽細膩,

含專利Aquagenium®及輕柔Micelle分子 
喚醒疲倦肌膚,

同時提昇肌膚水份,促進肌膚細胞合成,


使肌膚更好地深層滋潤!

好適合缺水和敏感肌膚使用,滲透能力也很高!

Hydrabio Serum  激活水循環精華

Gel狀質地,搽完好快吸收哂!我自己用後都很喜歡,


補水效果也是很好,有時天氣炎熱,

晚上我也會開冷氣睡,到早上起床,

我也唔會覺得皮膚繃緊,水份也是很足夠的,


而且用完皮膚會馬上脹卜卜咁,

可以刺激皮膚細胞水瑩管道生長,

提升細胞間的水份循環,

發揮輸水極限專利D.A.F.配方提升肌膚抵禦外來刺激的潛能,

時刻為肌膚帶來清爽保濕及柔滑細嫩的感覺!

希望大家喜歡我今次分享啦,補水既step係一年365天也要做的,

只要水份足夠,肌膚問題也會逐漸減少!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Bioderma Hydrabio 保濕
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()