最近好高興收到Philips新推出既自動捲髮器,


可以好輕鬆打造不同造型,

就到聖誕節,我還打算買個大少少既捲髮器,

捲下髮去派對,沒想到剛好就收到個捲髮器,

還要自動的!超開心的!

講真,Cayin真係覺得捲髮係很花時間,

但嘗試左這一部後,發現真係好快就可以出到門口,

Philips ProCare自動捲髮器可令每個捲曲弧度均勻亮眼,



配合無刷摩打及鈦金屬陶瓷發熱捲棒,

可自動捲起秀髮進行加熱並捲出,所以我覺得真係好方便的!

開箱啦~~

入面有個使用手冊,


仲有一個捲髮器既清潔附件,


及頭髮分層附件,


同埋捲髮器,


3段溫度選擇 (170°C - 190°C - 210°C)


3段定型時間設定 (8秒 - 10 秒 - 12秒)


無刷摩打,3種捲髮方向(左、右及混合)很貼心的,


左旋式及右旋式捲髮讓您兩邊頭髮看起來對稱平衡,

而中間的混合捲髮,就會利用混合左旋式及右旋式捲髮方向創造自然的鬈髮效果,


鈦金屬陶瓷塗層捲筒,自動將秀髮捲進加熱過的捲筒,更容易使用,


而且亦令頭髮順滑如絲,


最重要係我這個人,成日好易燙到手或頸,

這個捲髮器就不會有這個燙到問題!

其獨特的隔熱安全設計捲筒讓我安全又輕鬆。

每次使用只需要開住,預熱時間只需 30 秒,


就可以開始用,

自動捲髮器將秀髮捲進加熱過的捲筒,

創造完美鬈曲度的亮眼鬈髮造型!

下回我就示範一下點樣去造型及效果啦!

密切留意喔!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()