早前Cayin又好高興得到邀請,
 
到位於太子彌敦道始創中心既Skin Medical Centre到做膠原再生活肌療程,
 
 
其實Cayin平日也懶外出做Facial ,
 
由其最近長期夜訓,再加上天氣又熱又凍,
 
油脂分泌也較多,毛孔內既污糟野也日積愈多,
 
面頰兩旁又好缺水,所以做這個療程也好適合我!
 
Skin Medical Centre 是一間多元化的醫學美容診所,
 
 
 
專門提供皮膚護理,醫學美容或手術.
 
亦設有獨立的手術室,
 
擁有多名經驗豐富的醫生及一班專業團隊,
 
地方望落雖然不大,但設備絕對唔輸蝕!
 
美容師叫我填完form後就詳細解釋今次療程的原理及功效,
 
 
今次我做的treatment就係用這部儀器啦!
 
 
原理是以真空煥膚儀及專利雙向引流技術吸走老化角質,
 
 
同時注入精華,而機頭也有三個,
 
 
第一個step就係先幫我卸妝洗面,
 
跟住就開始做真空煥膚,
 
 
雙向引流設計,一路深層清潔,一路帶走面上的多餘角質,
 
感覺也只是吸下吸下咁,和涼涼地!
 
有精華水噴出來,
 
這是因為機頭會在去死皮的同時注入精華讓其立即吸收,
 
做完去角質,除了乾淨左,
 
亦好自然可以提升皮膚吸收力,
 
然後在油脂較多的位置做深層peeling,
 
慢慢刮,推走鼻上的黑頭,
 
感覺就比較大,但我還是覺得可以接受!
 
吸走的污垢油脂就收集在這管子內...
 
 
然後就做抗氧化精華液導入,
 
精華液含有透明質酸, 維他命A,維他命E及白茶精華,
 
提高肌膚水份,去暗黃,提升肌膚光澤度!
 
可以激活纖維母細胞,啟動交完自身系統,
 
從而解決肌膚各大老化問題!
 
在皮膚上慢慢吸下吸下,也感覺到精華水噴出,
 
最後敷返15分鐘保濕蠶絲面膜就完成喇!
 
 
整個療程大約一小時左右!快捷方便!
 
看看我的治療前後的效果!
 
 
黑頭少左,成個面都乾淨左,
 
色斑雖然冇明顯改善,但整個膚色無咁暗啞,
 
 
摸落肌膚也較水嫩, 細緻丫!
 
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()