一聽到綠茶,就好自然想起抗氧化!
 
綠茶所含的抗氧化劑有助於抵抗老化,
 
因為人體新陳代謝的過程,如果過氧化,
 
會產生大量自由基,容易老化,
 
也會使細胞受傷.
 
SOD(超氧化物歧化)是自由基清除劑,
 
能有效清除過剩自由基,阻止自由基對人體的損傷.
 
早前我就收到Heynature寄來的活氧有機綠茶爽膚水及活氧綠茶乳液,
 
 
Cayin用左差不多兩星期,
 
 
感到皮膚有光澤左外,亦覺得更有彈性,
 
產品無人造色素,香料,合成防腐劑,
 
 
特別適合轉季或容易皮膚敏感的人使用!
 
係由綠茶配合韓方草本植物提煉而成的活氧綠茶系列產品!
 
成份:有機栽培的綠茶蒸溜液,薰衣草油,Rosemari抽取物,葡萄柚......等.
 
活氧有機綠茶爽膚水,
 
 
由於係噴咀,所以每次洗完面噴幾下係面上已足夠,又好方便,
 
 
味道清新,用後使我感到好放鬆,加上用後又清爽又易吸收,我頗喜歡的!
 
 
爽膚水後,就用返活氧綠茶乳液,
 
 
用後皮膚即時保濕,很水水的,又易推,
 
 
仲有一陣清香味,清爽不油笠.
 
 
 
總括而言,我也是頗喜歡這綠茶系列,
 
好適合我這些混合性偏油既肌膚使用!
 
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()